Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Ekstremt dyktig, nøye og effektiv - ingen arr!

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Det har gått noen måneder siden Lars Kåre Fagerheim fjernet to føflekker og en liten "utvekst" på huden min. Han var svært effektiv, og forklarer godt underveis hva som skal skje og hvordan. Jeg opplevde ingen smerte. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Fagerheim er faglig sterk, hyggelig, flink med mennesker og kommuniserer tydelig og med respekt. Ettersom han også er veldig nøye har jeg idag ingen arr etter noen av inngrepene.

Trygg og informativ

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

Hadde cystoskopiundersøkelse hos Molven idag og synes hele seansen forløp meget bra.

Han ga grei informasjon mens vi satt på hans kontor i forkant av undersøkelsen og informerte så hele tiden underveis når undersøkelsen pågikk om hva som skulle skje og om de funn han gjorde.

Veldig godt inntrykk.

Hastende og lite forståelsesfull

Lege: Leif Pål Kristiansen Skrevet

Det virket som han hadde dårlig tid og ikke var interessert i å høre bakgrunnen for hvorfor jeg var der. Ble sendt til MR og fikk senere kun digitalt brev med svært kort budskap som inneholdt relativt dårlige nyheter. Hadde virkelig forventet en oppfølgingssamtale der jeg kunne stilt spørsmål, fått råd og høre om prognose etc. Vil ikke dra til han igjen eller anbefalt han til noen jeg kjenner. Han var klar 10 minutter før timen min startet.

Klage på Lars Kåre Fagerheim

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Bestilte time skriftelig hos Aleris Frogner for IPL- behandling med IPL-laser hos Lars Kåre Fagerheim. Når jeg ankommer timen har han ikke tilgang til laseren, og sier at han "ikke leser beskjedene på dataen" før konsultasjonene. Lars Kåre Fagerheim fakturerer meg 1890,- kr for å sitte på kontoret hans i 3 minutter - uten noen form for behandling. Fakturaen oppgir at konsultasjonen varte i 30 minutter - hvilket er umulig når regningen ble betalt 17 minutter etter at konsultasjonen startet. (Ventet 10 minutter i resepsjonen for å få betalt).

Veldig fornøyd,

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Hadde brystreduksjon hos Dr. Hilde Bugge for to år siden med veldig flott resultat! Ble veldig godt ivaretatt både før og etter operasjonen.