Bestill time

Konsultasjon nevrologi – 3 290 kr

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Hyggelig og dyktig

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Jeg er meget fornøyd med behandlinger hos Dr. Mantaka. Hun er hyggelig, kunnskapsrik, dyktig og imøtekommende lege. Hun gjør en veldig grunding undersøkelse og tar seg god tid til å forklare og slå opp hvis noe er uklart. Dr. Mantaka kan anbefales på det varmeste.

Trygg og behagelig

Lege: Linda Johansen Skrevet

Linda er behagelig, direkte og utrolig hyggelig!

Dette er min første graviditet og var på ultralyd hos Linda. Som førstegangs foreldre vet du ikke hva du skal spørre om når skjermen kommer opp. Linda går gjennom og viser alt- samtidig beroliger oss under ultralyden.

Jeg har ikke behov for en selger, og en overhyggelig lege når jeg er inne for å vite mer og se mer av det lille som er inne i magen. Jeg trenger en kunnskapsrik, hyggelig og en jeg kan stole på som guider meg gjennom alt. Linda er den personen.

Har jeg behov for flere ultralydee under graviditeten, er Linda første valget mitt!
Etter graviditeten er hun er lege jeg absolutt kunne tenkt meg å gått til når jeg skal på gynekologiske undersøkelser.

Trygg, empatisk og hyggelig

Lege: Linda Johansen Skrevet

Sliter med grusomme smerter i magen etter fødselen. Var gjennom mange forskjellige leger i Oslo før helt tilfeldig kom til Oslo city legesenter til Linda Jonansen. Må bare si at mer kunnskapsrik, smart og faglig oppdatert lege har jeg ikke møtt i hele Norge tidligere. Denne legen er svært empatisk, profesjonell, dyktig, snill og omsorgsfull. Hun er svært kunnskapsrik i sitt eget området og svært faglig oppdatert. Jeg føler meg alltid sett og hørt og d-r Linda bryr seg alltid om hva pasientene sier. Hun er også svært interessert i at pasienten skulle forstå problemet selv: hun tar seg god tid; skriver og tegner om det trenges. Tas alltid god tid til forklaringer og samtaler. Snakker fabelaktig norsk. D-r Jonasen er heldigvis tilgjeldelig når man trenger en akutt time, noe som bruker Oslo City Legesenter en ekstra attraktiv og trygg sted. Meget hensynsfull. Tar mine problemer på alvor og forklarer mye om diagnosen. Jeg følger med i trygge hender: hver gang blir grundig undersøkt. D-r Linda bruker så mye tid som trenges og er alltid blid, høflig og positiv. Allerede på første besøket mitt, tok hun problemet mitt på alvor, undersøkte meg grundig og ga meg en omfattende faglig informasjon, og god oppfølging. D-r Johansen virker som rolig, omsorgsfull, vennlig og hyggelig menneske. Tillit oppstå med en gang og kommunijasjon fungerer fabelaktik- det skjedde aldrig noe misforståelse mellom oss. Prisen absolutt passende og rimelig med tanke på at man får ofte time på dagen.
Folk om jobber i skranken har jeg kun gode ord for: alltid smilende, positive og hjelpsomme. Klare til å hjelpe med hvilket som helst problemet og svare på hvilket som helst spørsmål. Jeg er fornøyd med hjelpen og KOMPETANSE i Oslo City Legesenter. Anbefales absolutt på det sterkeste!

Profesjonell og høyt faglig nivå.

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg var innom Dr. Johansen pga blødning i svangerskapet. Hun tok meg i mot profesjonelt. Hun er kvikk og skjønner raskt hva som er problemet. Hun er direkte, noe jeg personlig setter stor pris på. Kommer med konkrete råd og viser til mye kompetanse og erfaring. Anbefaler henne på det sterkeste.

Profesjonell og dyktig

Lege: Aage Huseby Skrevet

Vi var hos Dr. Huseby for tidlig ultralyd. Dyktig, har mye kompetanse, lett å prate med og er flink til å forklare og informere. Hans mange år med erfaring og kunnskap gir en trygghet. Anbefales på det sterkeste.