Bestill time

Logo for Akutt Kiropraktikk

Bestill time

I dag 18. okt I morgen 19. okt Søn 20. okt

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

• Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
  • Profilbilde av kiropraktor Ishtiak Zahid
  • Profilbilde av kiropraktor Jostein Rommetveit

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Rask bedring av akutt kink i nakken

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode i perioder i flere år, og får alltid god hjelp og behandling. Her får man raskt resultat og hjelp med kranglete nakke og rygg, og man føler seg godt ivaretatt. Man får raskt hjelp, det er kort ventetid. Frode er også svært hyggelig og det er alltid hyggelig å komme innom.

Knakende bra kiropraktor!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode på regelmessig basis i 8 år nå, han holder rygg og nakke løs og ledig, har ikke hatt "låsning" siden første gang jeg kom til han. I tillegg har han løst en stram skulder etter et fall i skibakken, det er bare å nevne hvor skoen presser, så trykker han litt her og der og utfører magien sin! Profesjonell, dyktig og tillitsvekkende! I tillegg er det alltid godt humør på kontoret til Frode og latteren sitter løst.
Lett å få time og må jeg avlyst/endre time er det ikke noe problem. Anbefales!

Godt humør og profesjonell

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode i litt over 6 mnd, dels for rehabilitering etter skulderoperasjon, dels for generell forebygging i nakke/rygg.
Jeg er svært fornøyd, og har hatt bra progresjon. I tillegg til solid og profesjonell behandling, får man en god dose humor, og godt humør.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktige kiropraktore

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har gått til behandling på dette kiropraktorsenteret i kortere og lengre perioder de siste 12 årene og er veldig fornøyd med resultatet. Jeg får raskt time når jeg trenger det, venter sjelden og senteret er lett tilgjengelig. Begge behandlerne jeg har gått til er hyggelige og profesjonelle.

Behandling som FUNKER!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Det å være i ny jobb kan være utfordrende i seg selv! Men det å ha en rygg å bære som bare Quasimodo kan være stolt over; det er pokker meg mer unødvendig enn den evigvarende løfte-ned-dasslokket-diskusjonen (ikke er det bra for en vond rygg heller)!!

Som seg hør og bør var det vel bare å gjøre ett enkelt søk på 1881.no etter en Kiropraktor i Oslo, og hvem popper opp? Akutt Kiropraktikk og godeste Frode-kommode :)
Et par knekk her, et pling og en plong der, så var jeg helt frisk igjen!

Nå går jeg jevnlig til Frode for å være på den sikre sia. Billigere investering i livsglede finnes knapt!

Sjukemelding, du er full! Gå hjem!
Frode, 5 av 5 mulige her altså :)