Bestill time

Logo for Akutt Kiropraktikk

Bestill time

I dag 18. okt I morgen 19. okt Søn 20. okt Man 21. okt Tir 22. okt

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

• Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
  • Profilbilde av kiropraktor Ishtiak Zahid
  • Profilbilde av kiropraktor Jostein Rommetveit

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Frode holder meg oppe på to

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har slitt med dårlig rygg i flere tiår. Nå går jeg jevnlig til behandling hos Frode v/Akutt Kiropraktikk og er meget godt fornøyd med behandlingen jeg har fått. Nå tåler ryggen min det meste - kan tilmed ta løpeturer uten å plages av det etterpå.

Smertene er borte!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Akutte smerter i nakken er behandlet hos Frode i seks måneder og nå er jeg smertefri, uten smertestillende eller andre legemidler.
Kan det bli bedre?
Hyppige behandlinger i starten og deretter vedlikeholdsbehandling hver andre til tredje uke, og så blir det bare egentrening.
Jeg var skeptisk til manipulering av nakken, men jeg er blitt trygg på at Frode vet hva han gjør. Kan anbefales!

Den beste kiropraktor jeg har hatt

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hadde en vond rygg veldig lenge, så ble jeg av sjefen min anbefalt Akutt Kiropraktikk. Så etter flere behandlinger så ble ryggen min mye bedre. Fikk bra tips om hva slags øvelser jeg kunne gjøre på fritiden, så jeg må si at jeg er godt fornøyd med Frode Sørholt.

Norges beste kiropraktor?

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Gjennom mange år har jeg dessverre hatt behov for både forebyggende og akutt behandling for fra vond rygg til komplette låsninger uten å kunne gå. Hos Frode vet jeg at jeg hver gang får riktig behandling og blir bra igjen - hvordan han får det til er ubegripelig. Kan ikke bli bedre - anbefales på det sterkeste!

Veldig bra

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg hadde vondt i høyre kne. Det viste seg at dette var på grunn av skjevhet i hoften min. Etter å ha fått behandling her har jeg ikke hatt vondt i kneet lenger. Profesjonelt og effektivt