Ullevål Kiropraktorklinikk

Sørkedalsveien 90 A 0377 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kiropraktorklinikk

Trygghet

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Jeg som mor fikk en trygghet å gå til Karoline, har tidligere vært litt skeptisk til å sende et barn hos kiropraktor, men dette var det beste jeg kunne gjort får mitt barn (2mnd). Barnet hadde store magesmerter og forstoppelse. Hadde henne hos Karoline Aalberg 3 ganger og all smerte og forstoppelse forsvant. Vi er veldig fornøyde! Kommer tilbake hvis det er nødvendig 🥰

Meget god, allsidig og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Jeg har fått super hjelp med et nakkeproblem, både behandling og gode råd. Espen er kunnskapsrik og har også behandlet en forstuet ankel. Ryddig og proft.

Profesjonell, lyttende og empatisk.

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Følte meg godt ivaretatt av Karoline. Blei trygg, og opplevde henne faglig flink. Hun forstod min utfordring og fikk riktig behandling, bla trykkbølgebehandling som ga meg bedre livskvalitet og funksjonsnivå.
Behagelig og empatisk.

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Veldig kort ventetid. Karoline Aalberg lytter oppmerksomt og stiller gode spørsmål. Hun fokuserer på problemet men ser helheten, ser etter roten i problemet og løser det systematisk steg for steg. Grepene hennes er sikre, logiske og tilpassede. Hun stiller spørsmål underveis og utfolder timen i samarbeid med pasienten. Hun hjalp meg med et kronisk og langvarig skulderproblem og jeg har, takket være henne, en helt ny høyre hånd. Jeg er veldig fornøyd og veldig takknemlig.

Dyktig og seriøs oppfølging

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølging av langvarig skade. Med hjelp av Espen har jeg fått grundig oppfølging, større forståelse for skaden og av hvordan sikre rett progresjon. Espen gir gode råd og sammen med en systematisk behandlingsplan har dette vært av uvurderlig verdi.