Ullevål Kiropraktorklinikk

Sørkedalsveien 90 A 0377 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kiropraktorklinikk

Påvist prolaps i nedre del av ryggen

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Etter smerter i Høyre ben/rumpe i 6mnd. besøkte jeg Espen.
Han tok en test av meg og viste forskjellige øvelser som jeg skulle utføre hver dag.
Etter ca 7 uker ble alle smerter borte og jeg merker heller ikke noe i dag, 6mnd senere.

Fantastisk og engasjert

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Kim er veldig dyktig, kunnskapsrik og har et hjerte som brenner for sine pasienter. Han har hjulpet meg gjennom flere tunge perioder med vond rygg/prolaps. Kim har alltid tatt meg på alvor, lyttet og gått langt utover det som jeg kunne forvente for å hjelpe. Jeg har aldri blitt fulgt opp så tett og bra av noen helsearbeider før. Kim har mine varmeste anbefalinger.

Dyktig og hyggelig

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Dyktig og hyggelig kiropraktor, anbefales veldig. Hadde vondt i foten, noe som ble fikset og som ikke har kommet tilbake senere heller. Fikk råd gode råd om ulike øvelser også.

Empatisk og faglig dyktig

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Espen er empatisk, og lett å kommunisere med.Han forklarer problematikk og øvelser tydelig. Jeg føler meg godt i varetatt, både med behandling og oppfølging. Faglig dyktig.
Enkelt å få og bestille time. Jeg kan trygt anbefale Espen og Ullevål kiropraktor klinikk.

Flink og hyggelig

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Espen fremstår som empatisk og kunnskapsrik. Han er vennlig lyttende og utrolig hjelpsom. Han har lyttet til alle mine bekymringer, gitt meg råd og tatt meg på alvor. Han har gitt behandling og råd for vonde knær som har hjulpet meg på veien og støtter meg på veien mot å fungere igjen. Jeg kommer til å fortsette hos ham til knærne er helt bra. Anbefaler ham på det varmeste.