Medi3 Oslo

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Medi3 Oslo

Anbefales på det varmeste

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Dyktig lege. Anbefales på det varmeste.
Jeg har vært på gastroskopi og koloskopi undersøkelse og ble veldig fornøyd.

Trygg og kunskaprik

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

16 mai 2024 det var min beste gastroskopi. Det bli utført med høy presisjon, skånsomt og stødig. For første gang har jeg ikke gått i flere dager med sår hals og spiserør. Legen var engasjert, dyktig, oppmerksom og hyggelig. Meget positiv opplevelse fra klinikken også. ( Navn fjarnet av moderator)

Behagelig lege og flink personell

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Jafar Mousavi var en flink lege, lyttende og kunnskapsrik. Fikk smertelindring slik at undersøkelsen ikke ble vond, fikk god informasjon i ettertid og svar på mange spørsmål. hele klinikken fremstod som ren og innbydende med et hyggelig personell.

Imøtekommende og trygg

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Var til koloskopi pga listebrudd. Klinikken hadde nettopp flyttet til Sognsveien, så det var litt rot og forsinkelser. Dårlig info fra resepsjonspersonale, så jeg ble ganske stressa. Jeg har også dårlige opplevelser fra tidligere koloskopi, sterke smerter når skopet skal rundt tarm"svingene".
Inne hos legen ble jeg møtt så godt at alle bekymringer forsvant. God info før undersøkelse og lett prat under prosedyren. Fin info etterpå, med forventet svartid osv.

En god opplevelse i en sårbar situasjon.

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Jeg skriver for å uttrykke min dype takknemlighet for den eksepsjonelle omsorgen og ekspertisen Jafar Mousavi viste under min nylige konsultasjon.

Etter å ha utholdt over seks måneder med smerte og mislykkede diagnoser hos både fastlegen og SKI sykehus, var hans grundige tilnærming og presise diagnose som en frisk bris. Legens evne til å raskt identifisere problemet og foreskrive en effektiv behandlingsplan har vært livsforandrende. Takk for ham og hans teams innsats, er jeg endelig på vei mot bedring, og fri fra den vedvarende smerten som har plaget meg så lenge.

Legens dedikasjon til pasientene er virkelig bemerkelsesverdig. Jafar Mousavi ekspertise går utover ordene; det er håndgripelig i den forskjellen ham gjør i pasientenes liv.

Takk for at du er mer enn bare en lege - du er et håpets og helbredelsens fyrtårn.