Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Arrogant

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

I starten var han helt grei som fastlege. Etterhvert merket jeg at det samme skjedde hver gang: han haster med å komme til poenget, er ikke flink til å lytte og sist men ikke minst er han arrogant. For å si det sånn er jeg glad for at jeg aldri skal til han igjen.. Har nærmest legeskrekk etter siste timen min der, hvor han overkjørte meg fullstendig og var sint. Jeg endte med å gråte. Jeg fikk desverre ikke særlig hjelp heller, så er i ettertid lei meg for å ha kastet bort både tid og penger. Jeg forventer at en lege skal høre på meg og hjelpe meg når jeg kommer og ber om hjelp i en sårbar situasjon. Ikke noen som dømmer og kjefter. Aldri igjen, heldigvis.

Flink lege.

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Har henne ikke som fastlege, men vært til henne endel ganger når fastlegen min hadde permisjon.
Hun hjalp meg på uvurderlig vis!
Medfølende, engasjert, dyktig og flink til å se hele mennesket!
Får ikke fullrost henne nok, for hvordan hun stilte opp for meg i en svært vanskelig tid!
Suveren!!

Fantastisk lege!!

Lege: Petter Olberg Skrevet

Er så fornøyd med legen min, Dr. Petter Olberg.
Han er lyttende, omsorgsfull, kunnskapsrik, blid og hjelpsom.
Føler meg utrolig godt ivaretatt, både av meg selv og av barna, som han har fulgt opp på fantastisk vis.
Han må ha en glimrende hukommelse, for ofte spør han om barna ved navn og nevner spesifikke ting som jeg ikke hadde regnet med at han skulle huske.
Han tar seg alltid tid, er grundig ogj eg opplever at han er behagelig og proffesjonell når "pinlige" spørsmål eller undersøkelser må gjøres.
Synes han virker like hyggelig til alle sine pasienter når jeg har vært der.

Eneste minus er at han har så mange jern i ilden, at han ikke er tilgjengelig hver dag.
Men, skjønner godt at vi må dele på han:-)

Forøvrig har jeg stort sett alltid fått hjelpsom service hos legesekretærene også, synes de har vært greie alle sammen jeg!

Super lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg har hatt Carine Hyll som fastlege i 10 år og er kjempefornøyd. Bor ikke i nærheten av legesenteret, men det er ikke aktuelt å bytte. Hun er flink til å lytte og tar pasienten på alvor.

Meget dyktig

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hun er alltid hyggelig, husker meg og så tilgjengelig som man kan vente av en fastlege. Hun lytter, men diskuterer også imot meg når hun er uenig (jeg har medisinsk bakgrunn selv). Jeg stoler på hennes avgjørelser. Er hun usikker blir jeg henvist videre. Hun tror på meg som pasient.