Din Doktor

• Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege
  • Fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

En hyggelig mann og dyktig lege (såvidt jeg kan bedømme)

Lege: Petter Olberg Skrevet

Jeg har hatt Petter som fastlege i noen år. Han er veldig hyggelig og omgjengelig og spør gjerne etter familien ved navn (alle har ham som fastlege) når jeg er der. Det virker som han virkelig lytter på deg når du snakker med ham, og han tar seg gjerne tid til å forklare medisinske termer og sjargong når han forsøker å gi en diagnose. Han er heller ikke redd for å innrømme det hvis han ikke er sikker på hva problemet skyldes. I det hele tatt mangler han fullstendig den ovenfra og ned holdningen som leger kunne ha før i tiden. Faglig virker han veldig dyktig.

Rolig, lyttende og grundig

Lege: Petter Olberg Skrevet

Er kjempefornøyd med Petter. Han tar seg alltid tid til å lytte og prøve å forstå hele plagen før han kommer med anbefalinger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Alt i alt den beste legen jeg har hatt!

God fastlege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg har hatt Carine Hyll som fastlege i 6 år og er svært fornøyd med henne. Hun har fulgt opp og besvart alle spørsmål jeg har hatt, virker trygg og har tatt smerter og problemer jeg har hatt på alvor. Hun har vært pålitelig og dyktig.

Lege med god tid.

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg har hatt Carine som lege i ca åtte år. Jeg har aldri vært alvorlig syk, men hun har vært der gjennom to svangerskap, og en del småskader. Hun husker meg hver gang jeg kommer,og er alltid blid. Jeg vet jo at disse fastlegene har begrenset med tid, men hun virker alltid som hun har ett hav av tid å ta av. Hun er forståelsesfull, og oppleves som ett varmt menneske. Jeg har etterhvert fått ett nytt legesenter rett ved der jeg bor, men kunne aldri drømme om å bytte fastlege. Takk til deg Carine som gjør det så greit å gå til legen:)

Dyktig lege, men dessverre mye opptatt

Lege: Petter Olberg Skrevet

Petter er veldig hyggelig og imøtekommende. Han er svært dyktig og hans "øre, nese, hals"-spesialisering er svært gunstig for meg, da problemene jeg har hatt har handlet om bihuler, tett nese ol. Han fant fort ut hva som var feil og henviste meg videre til undersøkelse og behandling. Synd han ikke jobber hver dag i uka på legesenteret og at det ofte er lang ventetid om en ikke ønsker vikar. Og et stort minus for at jeg har ventet over en halvtime på venteværelse ved flere anledninger.