Kommunehelsetenesta i Bømlo

Kontakt

Telefonnummer53 42 33 1153 42 33 ...
Leirdalen 25 5430 Bremnes
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(39)
39 vurderinger
Tilgjengelighet
(34)
34 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(38)
38 vurderinger
Service
(35)
35 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunehelsetenesta i Bømlo

Usympatisk og treg

Lege: Torbjørn Egenberg Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dialog gjennom helsenorge fungerer ikke. Tok CRP test og ventet en time på å komme inn igjen til Torbjørn, han hadde glemt meg å gått i ett møte for dagen. Føler ikke han forstår hva jeg sliter med, og det å få hjelp er vanskelig å tidskrevende.

Rolig, vennlig, lyttende.

Lege: Vidar Råen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Vidar er en reflektert og trygg lege som tar alle tema på alvor.Har tid til å lytte. Veldig fornøyd!

Alltid der mår en trenger hjelp og gjør alt for og finne det som er galt.

Lege: Torhild Ingeborg Taraldsøy Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er en lege man kan stole og tro på. Hun stiller opp, gjør, som oftest det du "ber om", når du trenger hjelp. Svarer på alle gode og idiotiske spørsmål, uten og bli sur.
Svarer godt når du skriver meldinger til henne.
En flott lege jeg har hatt flott hjelp fra, i min tid hos henne og på sykehuset. Dyktig lege jeg ikke bytter bort.

hyggelig lege

Lege: Jorid Fadnes Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen lytter på meg som pasient. Jeg har fått hjelpen jeg har bedt om. Anbefaler henne!
Noe som er litt vrient er timebestilling per nett. Ofte sitter du lengre enn 1 time for å komme i kontakt med legekontor. Det burde ansettes resepsjonist!

Konstruktiv kritikk til T.Egenberg.

Lege: Torbjørn Egenberg Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg møtte den nye fastlegen med vennlighet og et åpent sinn, slik vi alle gjør og fortjener. Da jeg ikke følte meg hørt, tenkte jeg det tar tid å bygge opp tillit og en god relasjon. Jeg var i en sårbar situasjon, trengte å bli hørt og å få hjelp. Derfor tok jeg fri for å få møte opp på legesenteret. Legen skal helbrede, lindre og trøste, og det må være gjensidig respekt og tillit mellom pasient og lege. Dessverre ble samarbeidet ikke bedre. Men heldigvis kan vi alle jobbe med oss selv, både leger og vi som er pasienter. Tiden det tar å komme igjennom i telefonkø, har også et stort forbedringspotensial.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.