Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Akuttlege

Lege: André Karlsson Skrevet

Besøkte legevakta for en stund tilbake.Traff en lege som tok seg tid til å sette seg inn i problemet. Grundig og reflektert. Han hjalp meg til å gjøre noen riktige valg som jeg er meget fornøyd med i ettertid Takk Andre.

håpløs lege!

Lege: André Karlsson Skrevet

Bryr seg overhodet ikke om grunnen til at pasienten kommer dit. henger seg opp i ting som ikke har noe med saken å gjøre.

Bra lege.

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Temtemoen har hatt permisjon i snart 1 år.I løpet av den tiden,så har det bare vært surr og rot.Tror ikke det er bare meg som har skiftet fastlege,da jeg ser på Legelisten,at Temtemoen nå har flere ledige plasser.Synd,men jeg skal aldri mer tilbake dit.

Bra lege, elendig legekontor

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Trivelig kar som virkelig tar seg tid til å lytte. Han kan anbefales på det sterkeste.
Derimot legekontoret er det suverent verste jeg har vært borti. Det er uendelig lang ventetid om du ringer.

kjempeflink lege

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Jeg syntes Temtemoen er en kjempeflink lege. Han tok meg på alvor, lyttet til meg og undersøkte meg. Når han var usikker henviste han til spesialist for utredning, og opplyste om fritt sykehusvalg når det var usedvanlig lang ventetid.
man må beregne en 30-40min ekstra ventetid når man skal inn, men til gjengjeld tar han seg god tid med hver pasient