Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Effektiv

Lege: Per Hoff Skrevet

Har hatt han som lege i 4 år, og han har alltid hjulpet meg ut av kniper. Han er kjapp med å skrive medisin, og løser problemet umiddelbart. Synd at han er så mye borte nå. Pga hans vikar må jeg dessverre bytte lege, men bytter gjerne tilbake da Hoff kommer tilbake. 😊

seriøs lege

Lege: Per Hoff Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Han har ofte noe dårlig tid, noe som gjelder alle leger, så det gjelder å fatte seg i korthet.
Hyggelig mann.

Dyktig, snill og topp service.

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Lett å få kontakt med legekontoret og de er raske til å gi hjelp.
Sommerfelt har vært vår fastlege i mange år, vi får alltid hjelpen vi trenger, samtidig som hun er blid og hyggelig. Følger opp, og viser omsorg for sine pasienter.
Kan anbefales på det varmeste.

Ikke velg denne legen

Lege: Per Hoff Skrevet

Dette er den verste legen jeg har møtt. Jeg var på lege vakta i dag, pga jeg mistenkte astma anfall. Har slitt med pusten i fler dager nå, og hadde astma som liten. Har ikke møtt en mer arrogant og frekk person som skal være en lege og lytte til hvordan man har det. Han mente jeg hadde en vanlig forkjølelse, og var rask med at jeg måtte betale. Han sa dette var ikke astma, men han skrev ut astma spray. Følte meg skikkelig kvalm etter å ha vært inne hos denne legen, pga det var nesten så han lo av at jeg var så tungpusten. Viste ingenting om denne legen fra før av, men det var merkelig og vondt å vente så mange timer på å komme inn, og deretter føle at jeg ble sett ned på at jeg kom dit. Er ikke en person som går mye til lege, før det virkelig trengs, men han fikk meg til å føle jeg var en hypokonder.
STYR virkelig unna denne legen.

Gjennomskuende lege. Flink kar.

Lege: Per Hoff Skrevet

Har hatt Dr. Hoff som min lege i 14 år og han gjør det han skal. Koseprate kan man gjøre hos psykolog. Henviser til spesialist ved behov. Faglig oppdatert stort sett til stede på kotoret.
Anbefaler han om du trenger en lege, og ikke en som du sludrer med om vær og vind.
Mvh