Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Rett og slett best

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Utrolig hva den damen får med seg! Hun er lynrask og effektiv samtidig som hun klarer bragden å få meg til å føle at vi har god tid - uten at hun går ut over tiden.
Føler meg svært godt i varetatt. Hun gir svar på spørsmål, til og med svar på spørsmål som ikke er stilt... dessuten er hun svært tillitvekkende. Jeg tror på henne og føler meg trygg. Hun har også et behagelig vesen med humor som gir meg ro. Kunne sagt mer, men holder det ikke med å si at hun rett og slett er best?

Meget arrogant og avvisende

Lege: Per Hoff Skrevet

Har møtt denne legen på legevakten. Sjeldent opplevd en mer arrogant og avvisende oppførsel. Var ikke interessert i meg og rask med å skrive resept. Fullstendig mangel av empati.

Arrogant

Lege: Per Hoff Skrevet

Legen har for liten eller ingen interesse for å finne ut om årsaken til at pasienten oppsøker lege. Her bør pasienten selv vite om egen diagnose og behov, og ikke regne med å få den hjelpen man egentlig trenger fra denne legen.
Legen burde se litt på pasienten også, og interessere seg for pasientens behov, ikke bare se inn i data-skjermen sin under pasientbesøk.

Rolig type

Lege: Per Hoff Skrevet

Syns han sjekka meg lite for så store plager som jeg hadde. Men fikk noen tabletter som funka. Sørga fort for betaling.
Måtte etterspørre navnet hans, snodig å ikke si det når man håndhilser.

Fantastisk!

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Etter flere dårlige opplevelser med andre fastleger så kom jeg til Anniken og hun er helt utrolig!
Hun tok tak med en gang.
Jeg tror ikke det finnes bedre fastlege i hele Norge enn Anniken!