Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Flink og empatisk

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Kjempe flink lege som tar deg seriøst. Hun har empati og forståelse, samtidig som hun kommer med gode forslag til hjelp.
Anbefales

Trygg

Lege: Per Hoff Skrevet

Har hatt Per Hoff som lege i flere år. Kan være litt ventetid på time av og til, men har også fått akuttime når jeg trenger det. Han er ikke av de slepphendte med sykmelding og det er helt greit. Har fått grei behandling.

Fæl og frekk Lege

Lege: Per Hoff Skrevet

Jeg har nå hatt sterke magesmerter og ligget på sykehuset i 4 dager nå. jeg har fått Obligan utskrevet men ble tom i dag og fikkk beskje om å ringe fastlege. Ringte til Per Hoff, han svarte at jeg må bare klare meg med parasett, og derreter la på rører.

Dyktig og blid😎

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt😊 Respekt for pasienter og flink til å få menn som meg til å fortelle om problem/sykdom 😊

særdeles dyktig lege

Lege: Per Hoff Skrevet

Jeg har hatt Per Hoff som fastlege i over 30 år, og han har vært usedvanlig dyktig på alle måter gjennom alle disse årene. Han lytter til deg og forstår uten å gå inn i en "venneprat-rolle" med alt for mye huffameg og stakkars deg. Han er enormt kunnskapsrik innenfor sitt felt og gjør sine vurderinger ut fra de nødvendige medisinske og menneskelige hensyn