Soudeh Mizan

Fastlege
Kvinne, 40 år

Godkjenning

Autorisasjon (2017)

Ledige plasser

231 av 1500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Vital Legesenter AS Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Vis kart
Soudeh Mizan er en av 603 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(37)
37 vurderinger
Tilgjengelighet
(33)
33 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(31)
31 vurderinger
Service
(28)
28 vurderinger

Siste vurderinger av Soudeh Mizan

Anbefales!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg opplever Soudeh Mizan som en dyktig og flott lege. En gang skulle jeg ta opp en aktuell problemstilling. Jeg var lettere nervøs, for jeg var redd for å ikke bli trodd, eller at jeg måtte argumentere veldig for å bli tatt på alvor. ( Som jo ofte er tilfelle hos leger). Opplevde at hun umiddelbart responderte med en omsorgsfull og seriøs tone og tok meg helt og fullt på alvor. Problemet mitt ble raskt løst og jeg kan ikke forstå at folk kan ha negativ erfaring med denne legen. Men alle kan ha dårlige dager så klart, men jeg opplever doktor Mizan som en engasjert lege som ønsker pasienten sin alt godt. I alle fall slik jeg ble møtt er dette hva jeg vil karakterisere som drømmelegen. Mye omsorg i henne, det er ikke så ofte man opplever blant leger i disse tider.

God lege men har fått mindre tid

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr Mizan lytter godt når hun har tid. Hun er veldig empatisk og gjør meg føler komfortabel. Det har skjedd et par ganger hvor det gikk litt for fort og det var lang kø i venterom da er hun desverre mindre lyttende. Samtidig når besøk bør ikke overstige 15min er det nok ikke hennes feil, anbefaler å bare ha en problem om gangen og helst tar flere timer. Det er lett å få time med henne på helsenorge og dette er en stor plus.

Highly knowledgeable, skilled and empathetic Doctor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr Soudeh Mizan is an excellent Doctor with an investigative mind!
She is one of the few doctors I have met that actually listens with all her focus and attention on you, as you describe your symptoms. Her curiosity, ability to listen, and medical knowledge literally saved my health.
As a rare, extraordinary disease could be diagnosed. Her calm, respectful, empathetic energy makes you feel safe in her office. I highly recommend her to everyone. She is the best Doctor I have met during my lifetime.

Veldig dårlig opplevelse (Vital legekontor)

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lege hadde mange ledige plasser, fikk time med en gang.

Dagen for legetime: ventet 40 minutter før jeg kom inn til timen, så ingen pasienter på legekontoret de 40 minuttene, en lapp ba om å ringe på ringeklokken for å melde ankomst, ingen kom noen av gangene.

Helt OK lege, men opplevde at hun hadde lite tid og ikke lyttet, sendte meg til blodprøve raskt uten at jeg fikk forklart alt jeg ønsket, har fortsatt ikke hørt resultat av blodprøver etter over 2 uker selv om de er ferdig.

Ingen klarte å ta blodprøve, holdt på i 50 minutter, de ville ta blodprøve fra føttene, de ga opp til slutt og sendte meg videre til annet sted, la skyld på meg for at de ikke klarte finne blodåre (sa jeg var kald, lavt blodsukker, nervøs, knyttet hendene). Syns det var så ubehagelig at jeg besvimte av og på i 30 minutter, måtte be om vann tre ganger og opplevde at jeg var til bry. Begge snakket annet språk over meg mens de kjente i hver arm og jeg svimte av. Har aldri opplevd noe slikt selv om flere tidligere har sagt jeg er vanskelig å stikke.

På nytt legekontor dagen etter klarte de å finne blodåre med en gang på første forsøk.

Totalt en veldig dårlig opplevelse, vil aldri tilbake dit. Betalte for noe jeg ikke fikk noe ut av.

Good Listener and responsive

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bra:
- Good listener;
- responsive to the patient's needs;
- provide good advice and infomation.

Forbedre:
- waiting time is a bit long.

Vis flere...