Soudeh Mizan

Fastlege
Kvinne, 40 år

Godkjenning

Autorisasjon (2017)

Ledige plasser

207 av 1500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Vital Legesenter AS Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Vis kart
Soudeh Mizan er en av 607 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(39)
39 vurderinger
Tilgjengelighet
(34)
34 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(32)
32 vurderinger
Service
(29)
29 vurderinger

Siste vurderinger av Soudeh Mizan

Veldig dårlig opplevelse (Vital legekontor)

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lege hadde mange ledige plasser, fikk time med en gang.

Dagen for legetime: ventet 40 minutter før jeg kom inn til timen, så ingen pasienter på legekontoret de 40 minuttene, en lapp ba om å ringe på ringeklokken for å melde ankomst, ingen kom noen av gangene.

Helt OK lege, men opplevde at hun hadde lite tid og ikke lyttet, sendte meg til blodprøve raskt uten at jeg fikk forklart alt jeg ønsket, har fortsatt ikke hørt resultat av blodprøver etter over 2 uker selv om de er ferdig.

Ingen klarte å ta blodprøve, holdt på i 50 minutter, de ville ta blodprøve fra føttene, de ga opp til slutt og sendte meg videre til annet sted, la skyld på meg for at de ikke klarte finne blodåre (sa jeg var kald, lavt blodsukker, nervøs, knyttet hendene). Syns det var så ubehagelig at jeg besvimte av og på i 30 minutter, måtte be om vann tre ganger og opplevde at jeg var til bry. Begge snakket annet språk over meg mens de kjente i hver arm og jeg svimte av. Har aldri opplevd noe slikt selv om flere tidligere har sagt jeg er vanskelig å stikke.

På nytt legekontor dagen etter klarte de å finne blodåre med en gang på første forsøk.

Totalt en veldig dårlig opplevelse, vil aldri tilbake dit. Betalte for noe jeg ikke fikk noe ut av.

Good Listener and responsive

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bra:
- Good listener;
- responsive to the patient's needs;
- provide good advice and infomation.

Forbedre:
- waiting time is a bit long.

Kan anbefales

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mizan er en effektiv og hyggelig lege, som er lett tilgjengelig og imøtekommende. Jeg har fått god hjelp av henne det siste halvåret, og har satt pris på hvor enkelt det er å få time. Kan anbefales.

Veldig ufornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr Soudeh virker hyggelig, men hun gir ikke tid til pasienten. Innrømmer ikke sine feile og bestemte meninger om ting og mener at det er bare henne som har rett og tror at hun kan alt siden hun er lege. Hun har lite tro på sine pasienter, og ber alltid om bevis på ting som blir sagt.

Jeg bytter til en annen lege med engang jeg får mulighet til å bytte rett og slett. Jeg trenger en lege som jeg kan føle meg trygg med og kan ta meg seriøst, og en som jeg kan bestille time hos uten å grue meg for å ikke bli tatt seriøst av eller at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger!

Lite tid

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kan ikke si at jeg har fått samme opplevelse som andre her. Følte meg lite sett og det var dårlig med tid. Fikk ikke sagt alt som jeg ønsket før jeg ble sendt ut. Tok heller ikke problemene særlig på alvor og svært lite kunnskap om psykisk helse.

Vis flere...