Shagun Bhatia
Kvinne, 42 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Jeg hadde Bhatia som fastlege i ca 18 måneder. I løpet av de månedene var jeg innom 3 ganger for relativt trivielle ting som influensa og kyssesyken, og følte ikke at jeg gjorde noe spesielt for å utmerke meg. Da jeg møtte Shagun på privaten en stund senere, husket hun meg igjen og spurte meg om hvordan jeg hadde det og om alt gikk bra. Det understreket svært sterkt en følelse jeg fikk når jeg gikk til denne som fastlege: at hun virkelig ser pasienten, bryr seg og hører etter - pasienten er ikke bare et objekt på et samlebånd.
Kjempelege og anbefales for studenter, spesielt kvinner.
Jeg har vært hos både Bhatia og vikaren Brinch, og er ikke fornøyde med noen av de. Begge virker sure og gir inntrykk av at de ønsker deg ut fortest mulig.
Bhatia kan ta en på alvor, og henviser videre når hun mener det er nødvendig eller innrømmer hun ikke har kompetanse på feltet, noe som er et bra tegn. Dessverre svarer hun ikke ordentlig på spørsmål, jeg har til og med opplevd frekke svar.
Brinch kan komme med frekke kommentarer,og gir tydelig inntrykk av at han ikke tar deg seriøst. Nesten hver gang jeg har vært hos han har han sagt at han har dårlig tid, for å få meg ut av rommet, og jeg må ofte gå derfra med uforrettet sak. Dette til tross for at jeg sjelden har vært mer enn 2 min inne hos legen. Han har en ovenfra og ned-holdning, og er vanskelig å få kontakt med da han er mest opptatt av andre ting, som skjermen.
Jeg har tidligere hatt svært dyktige og hyggelige fastleger, og er dermed svært skuffet. Jeg får ikke inntrykk av at disse ønsker å hjelpe pasienten, eller har interesse for fagfeltet sitt.
Det positive med legesenteret er kort ventetid, timebestilling ved sms og time på dagen-garanti.
Dette er på ingen måte en vurdering av Shagun Bhatia da jeg bare har vært til behandling hos vikaren [FJERNET AV MODERATOR]. Vikaren er flink faglig, men mangler evnen til å kommunisere med pasienten på en god måte. Her ble det brukt mye fagspråk som gikk over hodet på meg, og hun tok seg ikke tid til å forklare faguttrykkene eller utdype noe særlig. Kombinasjonen av å virke fraværende i situasjonen og stirre inn i PC-skjermen store deler av tiden får meg til å føle meg tilsidesatt. Det ble ikke satt av tid til å forklare meg mer enn det absolutt nødvendige (naturligvis på fagspråk) ang. min sykdom før jeg ble sendt ut. Vikaren virker preget av å ha hastverk.
Har byttet fastlege etter å ha hatt 3 timer hos vikaren.
Jeg har vært hos vikaren, [FJERNET AV MODERATOR], og er veldig fornøyd.
Hun hørte på hva jeg hadde å si, og tok meg på alvor. Som de andre legene på senteret tar hun de fornuftige neste stegene i en diagnosering. Som alle der gjør dobbeltsjekker de med medisinsk oppslagsverk for å være sikker på at de har fått med seg alt, noe hun hadde.
Jeg føler meg godt i varetatt og respektert som pasient hos Elisabeth.
[FJERNET AV MODERATOR], vikaren for Shagun Bhatia, må være noe av det verste av leger jeg har vært borti noensinne. I legeyrket er man daglig i kontakt med mennesker som snakker om sine personlige problemer/sykdommer, og på grunn av dette er medmenneskelighet en egenskap som er absolutt nødvendig når man praktiserer som en lege.
[FJERNET AV MODERATOR] virker som en kald person som gir inntrykk av at hun bryr seg lite om hva som feiler deg, vier deg ikke oppmerksomhet, og holder heller ikke øyekontakt med deg. Generelt er hun en person som man får dårlige vibber av første gangen man tar henne i hånden.
Unngå denne vikaren/fastlegen om det er mulig. Esther Kraus Gundersen på samme senter er noe av det beste man kan få, og anbefales på det sterkeste.
Vis flere...