Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 22. sep I morgen 23. sep Tir 24. sep Ons 25. sep Tor 26. sep

Om

​Patty er hudlege (spesialist i hudsykdommer) og har en PhD innenfor området. Hun innehar bred kompetanse innenfor hud generelt og har særlig kompetanse innen dermatologisk kirurgi og onkologi (hudkreft), men utreder alle typer problemstillinger innen hud. Dr. Mantaka har hatt sin praksis hos Oslo City Legesenter siden 2016, og har tidligere vært overlege ved Rikshospitalet samt erfaring fra Oslo Universitetssykehus – Ullevål.

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Utdatert kunnskap og dårlig kommunikasjon

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Mantaka gjennomførte en behandling på meg som jeg senere (av en lege jeg gikk til for en second opinion da jeg var redd for at jeg skulle få store arr av behandlingen hun gjennomførte) har blitt fortalt at ikke brukes lenger da det nå finnes mye bedre alternativet. Utrolig dårlig gjort/grådig å gjennomføre en ‘gammel’ behandling som gir sår og arr - og ikke er effektiv - bare fordi hun ikke har nyere utstyr. Hun burde informert meg om at det finnes bedre løsninger og sendt meg til en kollega med riktig utstyr. Generelt sett var kommunikasjonen utfordrende - jeg satt med en opplevelse av at hun ikke forsto hva jeg sa. Som jeg ser noen andre har skrevet - jeg fatter ikke hvordan hun har fått såpass gode tilbakemeldinger her på leselisten.

She wanted me to leave faster

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Unfortunately, Mrs. Patty Mantaka would not let me say anything, she saw my skin and was not interested in what I had to say. I had the impression that she wanted me to leave the room as soon as possible. She tried to be nice but that is not the point here, as a result she prescribed me an antibiotic which increased my egzema and I had many side effects. She found out about the egzema when I was already standing in my jacket because that was the only time I managed to say anything to her. This was the last visit to this centre.

Veldig god mottagelse

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr Mantaka var blid,hyggelig og effektiv. Undersøkte meg også for eventuelle føflekker med tanke på kreft ( jeg kom for en annen problemstilling). Fikk veldig godt inntrykk av henne.

Kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt. Super informasjon om forskjellige behandlingsmetoder. Beroligende og hyggelig hudlege.

Har PhD, men ikke i kontakt med pasienter.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg dro til denne legen etter å ha lest inne på denne nettsiden, for det virket som hun hadde så mange gode anbefalinger. Det skulle jeg ikke ha gjort.
For det første var hun forsinket i nærmest et kvarter, noe jeg tenker hører til i legeyrket så jeg tenkte ikke så mye over det. Men når jeg kom inn og fortalte problemstillingen, føler jeg hun prøvde å dytte meg ut døren.
Jeg prøvde også å forklare hvorfor huden min var i den tilstanden den er i på timen, noe hun svarte med «Du kom hit for å høre på min mening» med et passivt aggressivt smil. Jeg tenkte inni meg «jaja, la meg høre på eksperten først da». Hun presterer å påstå så hele «timen» at jeg har oljete hud og det er derfor jeg har uren hud. Jeg har aldri i mitt liv slitt med oljete hud.

Jeg gikk fra det kontoret med følelsen av å ha blitt ranet. Anbefaler ikke denne legen. De stjernene hun har fått på denne nettsiden kan like gjerne være fiktive.