Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 19. sep I morgen 20. sep Lør 21. sep Søn 22. sep Man 23. sep

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Flink, rutinert og veldig morsom

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg opplevde at jeg var i trygge hender og at det var god kommunikasjon hele tiden underveis mens jeg fikk fjernet to visdomstenner. Setter utrolig stor pris på det, men også hvor varme og rause både Roberto og de andre ansatte er!

Kan varmt anbefales.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på over 10 år før jeg kom til Roberto. Jeg hadde utviklet tannlegeskrekk, men den forsvant straks jeg satte meg i stolen.

Man blir møtt av svært vennlig og smilende personale, og Roberto er flink til å forklare hva han gjør, han jobber raskt og han er dyktig til å sette bedøvelse så man nesten ikke kjenner det.

I tillegg er humoren god og man kan forvente en hyggelig opplevelse hver gang.

Jeg har fått smilet mitt tilbake :D

Den aller beste tannlegen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har gått til Roberto i over 10 år. Og kan anbefale han på det varmeste. Føler meg godt ivaretatt på hvert eneste besøk selv med tannlegeskrekk. Det er hyggelig stemning på kontoret, og de følger deg godt opp om det er behov for det.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Utførte jobben pedagogisk, forklarte hvert steg og er trygg i sitt yrke. Jeg følte meg godt tatt imot av hele gjengen! Han var rolig og behagelig.
Det kommer til å bli min faste tannlege!

Profesjonelt, effektivt, personlig og omtenksom

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Eg har opplevd tannlegen som effektiv i utførsel av tannoperasjon. Både før, under og etter operasjon gav tannlegen god informasjon og tid for at eg skulle ha god forståelse av situasjonen og konfortabel i ddei ulike fasene av operasjonen.
Tannlegen er også hyggelig og lett å ha med å gjere.