Bestill time
Profilbilde av tannlege Obum Onwuagha

Obum Onwuagha

Profilbilde av tannlege Obum Onwuagha

Bestill time

Komplett undersøkelse - (nye pas.)
Pris: 599 kr

Grundig sjekk av tennene dine, 4 røntgenbilder og enkel fjerning av tannstein. Tilbudet gjelder for nye pasienter i kampanjeperioden.

I dag 19. sep I morgen 20. sep Lør 21. sep Søn 22. sep Man 23. sep

Om

Obum er en omsorgsfull tannlege som legger vekt på å skape et hyggelig miljø for pasientene. Han har erfaring med behandling av både barn og voksne.

Før han kom til Fredrikstad har han jobbet mange år ved en privat tannklinikk på Hamar.

Obum er medlem av Den norske tannlegeforening [MNTF].

Autorisasjon (2017)

Obum Onwuagha er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Obum Onwuagha

Flott tannklinikk

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Beste tannklinikken jeg har vært borti, blir alltid hilst velkommen med en munter og hyggelig tone, og en utrolig hyggelig og flink tannlege, han er så behagelig så du slapper av i stolen. De får 10 av 10 mulige fra meg ❤❤

Kjempeflink å snill.

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Obum var veldig rolig og en betryggende mann som hadde godt humør.. 😊 Morsom og snill. Veldig dyktig også.. 😊

Veldig bra!

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Serviceinnstilte og hyggelige fagfolk, alle fra telefonen og inne på tannlegekontoret. Fikk raskt en akutt time for å fjerne visdomstann.

Den mest grundige tannlegen.

228 / 5.000
Obum er en stor profesjonell så vel som hyggelig. Han var veldig forsiktig med tennene mine og min smertetoleranse. I tillegg til å skape et behagelig og trivelig miljø. Klinikken ligger godt til og du har parkering ved siden av.

Den beste tannlege

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Obum er meget hyggelig og veldig "down to earth". Han forteller om det han holder på med underveis. Han er meget dyktig i jobben sin, han passer på at jeg som pasient har det bra hele tiden. Jeg vil absolutt anbefale han.