Bestill time
Profilbilde av tannlege Sahar Abi Morshed

Sahar Abi Morshed

Profilbilde av tannlege Sahar Abi Morshed

Bestill time

Komplett undersøkelse - (nye pas.)
Pris: 599 kr

Grundig sjekk av tennene dine, 4 røntgenbilder og enkel fjerning av tannstein. Tilbudet gjelder for nye pasienter i kampanjeperioden.

I dag 9. sep I morgen 10. sep Ons 11. sep Tor 12. sep Fre 13. sep

Om

Sahar er kvalitetsbevisst og har fokus på å ha en god relasjon til pasienter. Det er viktig for henne at tannlegebesøket skal oppleves trygt for alle.

Sahar er videre tålmodig og har god erfaring med pasienter som har tannlegeskrekk.

Sahar er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF).

Autorisasjon (2016)

Sahar Abi Morshed er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Sahar Abi Morshed

Veldig bra.

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Dyktige tannlege. Gir god behandling. Holder avtaler. Gir gode råd og er hyggelig i tillegg. Anbefales på det varmeste.

En tannlege man kan føle seg trygg på.

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg får en veldig god følelse når jeg skal til tannlege nå. Blir møt med en rolig og kompetent utstråling av tannlegen. Hun vet om mine tannlegeskrekk og ta det da helt med ro og spør ofte om alt er bra.

Veldig fornøyd

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Sahar var veldig dyktig. Hun forklarte godt og ga gode råd. Når jeg måtte fikse en fylling var hun veldig forsiktig etter jeg ba henne pent om å ta det rolig.

Hyggelig og kompetent tannlege

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Veldig imøtekommende og hyggelig. Oppleves som kompetent og dyktig. God service og rimelige priser..

Veldig flink tannlege!

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Hele tannbehandlingen var meget godt utført! Bra resultat, godt smertelindret og effektivt utført. Renslige og lyse fine lokaler! Anbefaler virkelig denne tannlegen. Behandlingen er utført av Sahar Abi Morshed. 👍