Bestill time

Dhiya Alkassar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dhiya Alkassar

Topp tannlege.

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Dhiya er en tannlege som er lett og like, og faglig dyktig slik jeg ser det. Jeg har hatt en del sykdommer som krever oppmerksomhet. Dhiya tar hensyn hele veien og svarer på spørsmål du måtte ha på hjertet. Han får min sterkeste anbefaling!

Dyktig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Utfører oppdrag med høy kvalitet og kompetanse.
Kommer med anbefalinger og kommuniserer generelt godt om behandling og priser.

Fantastisk dyktig og behaglig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Dette er en tannlege jeg kan på det varmeste anbefale. Nettop hatt en rotfylling og han utførte dette smertefritt og effektivt. Han har og reddet meg akutt og jobbet overtid da jeg mistet en tann en fredag kveld jeg skulle i bursdag.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Tannlegebesøk kan ofte oppleves som ubehagelige, men jeg kan ikke gi nok skryt av Dhiya. Han er så rolig, forståelsesfull og profesjonell at han får meg som pasient føle meg trygg og ivaretatt.

Kan ikke gi nok av skryt av Dhiya. Han tar seg god tid, forklarer godt hva som behøves å gjøre og hva man skal prioritere først.

Har anbefalt han til både min familie og kollegaer som alle er kjempefornøyd med han som tannlege.

10/10!!

Den beste!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Tannlege Dhiya Alkassar er den beste! Jeg har i alle år hatt kjempe tannlegeskrekk, og av den grunn unngått å gå til tannlegen. Men etter jeg begynte å gå til Dhiya er jeg ikke redd lenger. Vi har fått trukket visdomstenner, rotfylt osv uten noen som helst problemer. Han er tålmodig og forsiktig. Anbefales på det varmeste da han har klart å kurere min tannlegeskrekk!