Minde Medisinske Senter

Kanalveien 109 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Bør forbedres

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Svært arrogant og til dels kverulerende måte man blir møtt med når man ringer til dette legekontoret. Og alt for lang ventetid på å få komme til. Å drive et legekontor er blitt et serviceyrke og her stryker dere til gangs!

Mangel på empati i kommunikasjonen

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Empatisk kommunikasjon er særlig viktig i møte med pasienter. Dette mestrer ikke dr. Mildestvedt på en god måte. Hans kommunikasjonsstil er ovenfra og ned. Snakker til pasienten i tredje person. På grunn av kommunikasjonsstilen, har jeg ikke fått tillit til denne legen. Jeg bytter lege.

En GJENNOMFØRT fastlege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Denne legen er den første eg har gått til som bruker tid på å lytte, men samtidig er effektiv. Jeg har slitt med diverse helseplager, men grunnet dr.Mildestvedt sin hjelp har jeg nå fått motivasjon til å ta tak i livet mitt. Takk.
Han jobber ikke 100% som fastlege fordi han er ansatt på universitet som lærer i tilegg og det gjør at tilgjengeligheten ikke alltid er like stor, men jeg ser på det som positivt fordi det er opprettholder kunnskap.

En lyttende kunnskapsrik lege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Jeg har en fastlege som lytter, og som en kan diskutere problemstillinger med. Føler jeg blir ivaretatt, og er trygg på at han gjør gode vurderinger. Er det nødvendig, sender han meg videre til spesialist.
Dette er en lege, og ikke en kelner som tar imot bestillingen din uten videre spørsmål. Men vil du ha en lege som lytter, gir deg bedre innsikt og kan sette ting i perspektiv er dette en god lege.

Fantastisk

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Hatt han som lege i mange år. Har aldri opplevd å ikke bli hørt. Han lytter og gjør sitt ytterste for pasientene sine. Han er fantastisk med barn og kan finne diagnoser uten å stikke barnet. Kontordamene der er også fantastiske. Alltid blid og hyggelig. Kan virkelig anbefales. Kommer aldri til å bytte:)