Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Lite forståelse full

Lege: Niels Christian Henning Wrengler Skrevet

Dette er en lege som ikke har medfølelse og ikke ser ditt problem.legen behandler alle likt fordi om vi er alle er ulike og har forskjellige utfordringer.føler at han tror det verste om deg.stoler ikke på deg.og er veldig overlegen lege.dette er en lege eg ikke anbefaler vist man har litt mye helse utfordringer.

Ikke forståelsesfull

Lege: Niels Christian Henning Wrengler Skrevet

Dette er verste lege eg har vert borti ikke noe kunnskap på mental helse fikk ikke selvbestemmelse retten min han skulle bestemme alt over meg føler at eg ikke får tillit av han og ikke sett føler meg veldig liten blir ikke noe bedre av og gå til han bare verre sånn skal det ikke være når man er pasient med mange plager.

Empatisk og dyktig

Lege: Niels Christian Henning Wrengler Skrevet

Etter å ha byttet fastlege, var jeg spent på mitt første møte. Henning framsto som hyggelig, empatisk og faglig dyktig. Han lytter og tar tak i de problemene man tar opp. En flink lege.

Hører på pasienten

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Flink til å høre på pasientens egen vurdering. Man blir fulgt opp og får behandlingen man trenger. Svarer via helsenorge appen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helene Kjølås Skrevet

En veldig flink, koselig og effektiv fastlege.
Hun svarer bra på alle spørsmål, tar de prøver jeg trenger og henviser til spesialister dersom det er aktuelt.
Hun er fastlege til hele familien vår og vi kunne ikke vært mer fornøyd :)