Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Labert organisert kontor

Lege: Rubin Vashisht Bengtson Skrevet

Under aktiv kreftbehandling så er ganske avhengig av god kommunikasjon med fastlegen. Sender en e-konsultasjon, får ikke svar på den. Sender en ny e-konsultasjon, ikke svar på den heller. Ved en tilfeldighet sjekker jeg fastlegelisten. Det viser seg at fastlegen har tatt permisjon i ett år. Ingen rutiner på at beskjeder som da har gått til Rubin blir tatt hånd om av vikaren. Er andre runden med permisjon på 18 mnd, var også problemer med organisering og kommunikasjon første runden. Rubin var hyggelig og man følte at man ble godt tatt vare på, men når systemet rundt er så svakt så blir det ikke holdbart.

Sympatisk og lyttende

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Anette Pukerud er god til å lytte og forstå pasientens problem, er spørrende og har gode løsningsforslag. Hun tar seg tid selv om hun har mye å gjøre, og jeg opplever å bli tatt på alvor både med små og store saker. Alltid villig til å sende videre til spesialister om det er behov for det. Jeg er veldig fornøyd.

En fantastisk lege

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Anette Pukerud er god til å lytte, tar seg tid og er meget profosjonel. Har alldri hatt en lege som arbeider så hurtig, sender deg videre, og gir deg hurtig tilbakemeldinger. Hos meg får hun 5 stjerner.

Solid lege

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Diana er en sjelden kombinasjon av å inneha ypperlige ferdigheter i forhold til det medisinske, og i tillegg ha minst like store ferdigheter på det rent menneskelige. Det viser seg i forhold til hvordan hun ivaretar hver enkelt pasient. Bedre lege enn henne tror jeg det er vanskelig og oppdrive.

Behageleg lege

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Synest legen har betre tid no enn tidlegare. Hyggeleg og flink. Opplever at ho har forståing for situasjonen og gjer det beste for å løyse det.