Gulskogen legesenter

Vintergt 19 3048 Drammen

• Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Gulskogen legesenter

Kan ikke anbefales

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Alltid dårlig tid. Opplever legen som to forskjellige personer, svinger veldig i humør. Avbryter deg, og konkludere før du har talt ferdig. Jeg stresser når jeg er hos legen, får aldri sagt det jeg vil sige, føler ikke at legen lytter, opplever ikke legen som samarbeidsvillig. Har opplevet legen som direkte ubehagelig, hvis man stiller seg uforstående til konklusjonen. Jeg har byttet lege.

forfærdelig, anbefales ikke.

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Jeg har gått gråtende fra begge timene jeg har hatt hos henne i frustrasjon og sinne. Hun hører ikke på pasienten hva som er problemet og viser ingen hensyn.

Hun anbefales absolutt IKKE, ikke gjør den samme feilen som meg å velg henne!!! Jeg holder på å bytte lege, og jubler over å ikke trenge å se henne mer igjen.

Ikke en god lege

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Mangler empati og man kan få seg til å føle seg ganske liten når man skal fortelle hvorfor man er der, blir slik at man må forte seg, da man får inntrykk av å ikke bli hørt.
Faglig sett er midt på skalaen og helt greit for de som kanskje ikke krever så mye. Kan forstå hvorfor hun har ledige plasser.
Jeg hadde ingen kjemi her så ble legebytte på oss.

Hyggelig

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Men føler meg ikke tatt på alvor. Han har ikke tid til å høre hva som plager meg.

Virker sliten og lei.

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Leger er ikke noen supermennesker, men de har valgt et yrke som for det første krever at de kan behandle mennesker medisinsk og stille riktig diagnose. Når man oppsøker lege så har du deg selv i fokus med dine plager og vil bli tatt vare på. Men her svikter Kaur ofte. Jeg er klar over at det er legen som skal stille diagnosen, men man må jo få lov til å fortelle om sine plager og ha en mening før man blir avbrutt. Vi lever i et tidsalder hvor det er lett å skaffe seg informasjon om sykdommer, symptomer, behandling osv. Jeg forstår at mange pasienter kanskje har diagnosen klar når de oppsøker lege og at det kan virke veldig irriterende på legen. Jeg har faktisk mange plager som jeg har droppet å prate om fordi jeg føler at jeg blir oppfatter som en hypokonder. Hun har ikke alltid helt oversikt over mitt sykdomsbilde og glemmer mye. Hun har også et veldig ustabilt humør og til tider utrolig liten empati. Som jeg forstår så har hun over 2000 pasienter og enda kapasitet til fler. Kanskje en ide og roe ned litt og bruke litt mer tid på de pasientene hun allerede har. Jeg vurdere å bytte fastlege.