Gulskogen legesenter

Vintergt 19 3048 Drammen

• Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Gulskogen legesenter

Tar meg på alvor

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Byttet fastlege da min forrige lege ikke tok meg på alvor.
Dr Singh har funnet ut mer på 2 mnd enn min tidligere lege brukte over 7 år på.
Føler jeg blir hørt og han hører på mine tilbakemeldinger når jeg har forslag på hva som må sjekkes.
Syns ikke sykemeldinger er noe som blir slengt etter meg selv om jeg har vært langtidssykmeldt. Han er veldig opptatt at jeg skal bli frisk.
Grunnen til at han har ventetid er fordi han bruker den tiden han trenger på pasientene sine og da betyr ikke klokken noe.

God lege

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Han er nøye, lyttende og forklarer hva han vil gjøre og hvorfor. Han nøler ikke med å henvise til spesialist.

Måtte bytte fastlege

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Jeg gikk til Singh i over 4 år,og med endel større problemer. I starten syns jeg han var utrolig morsom og en glad type. Tøyser og gjør det hele til en opplevelse. Men,etterhvert som jeg var der (var der hver måned i ett år+++) ble jeg lei da vi aldri kom noen vei. Alt ble tøyset vekk. Tilslutt måtte jeg selv be om MR,rehabilitering etc,som jo hjalp meg tilbake i full jobb igjen. Skriver ut sterke medisiner og sykemeldinger slenger han etter deg.
Har også opplevd at han svarer mobilen,spiser mat og har det rotete på kontoret sitt. Ventetiden er ubeskrivelig lang og har sittet i godt over 1 time mange ganger på venterommet.
En hyggelig mann,men ikke helt passende som fastlege,desverre.

En bedre lege enn min forrige!

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Jeg byttet til denne legen da jeg opplevde min forrige fastlege som lite empatisk og usosial (sa aldri hei eller hvordan går det?). Her stiller i alle fall denne legen i en annen klasse enn min forrige! Derfor blir jeg overrasket når jeg leser andres vurderinger her. Jeg har opplevd Sirpal som lyttende de gangene jeg har vært der, det er første lege jeg har gått til med problemer på jobben og det har hun fulgt opp utmerket. Videre har hun uten spørsmål eller uten å løfte et øyenbryn hjulpet meg og min kone med henvisning til IVF. Det tror jeg faktisk ikke alle leger ville ha gjort (selv om de skal). Hun har glimt i øyet, og hun lytter. Tar nødvendige prøver. Men som én annen sier her: hun ville ikke henvise til kiropraktor, enda jeg fortalte at det har hjulpet meg før. Fikk i stedet henvisning til fysio. Er også et problem for min kone å få tak i resepter for sin kroniske sykdom - det blir sagt at det skal ordnes når hun ringer inn, men resepten dukker ikke opp.

Anbefales ikke!

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Hu har ikke tid og vil ikke høre på det man har og si. Og bare klager på deg og kjefter. Er virkelig den verste legen jeg har hatt. Blir frustrert og oppgitt av å ikke få hjelp. Hu skulle ikke hatt lisens