Gulskogen legesenter

Vintergt 19 3048 Drammen

• Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Gulskogen legesenter

Utrolig god lege

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

En av de beste legene jeg har hatt. Jeg verget meg for å bytte da jeg flyttet til Bergen for å studere. Han er virkelig dyktig, trivelig og tok seg god tid til meg da jeg var der.

Har vært der mange ganger, og han har alltid hjulpet på en god og effektiv måte, og klart å være trivelig mens han gjorde det! Det er ikke mange leger som han, og kommer til å savne han.

Han fjernet også noen føflekker på meg, og det ble gjort på en utrolig god måte! Jeg har en hud som lett får arr, men de her synes omtrent ikke!

Veldig anbefalt for kvinner, han får deg til å slappe av selv om du sjekker deg for kjønnssykdommer. Alt i alt, veldig fornøyd! Det kommer til å bli trist å ikke ha han som lege lenger.

Frekk lege

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Hun er en lege som alltid har dårlig tid, og som er rett og slett frekk og sur. Hun hører ikke på pasienten, og kommer med en gang med konklusjoner. Det er umulig å diskutere med henne, fordi hun avbryter med det samme. Anbefales ikke i det hele tatt

En lege som tar deg på alvor.

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Etter hvert som en blir bedre kjent med henne får en et stadig bedre og positivt inntrykk. Hun tar ditt sykdomsbilde på alvor og henviser greit til spesialist.
En skikkelig bra lege.

Ikke bra!

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Hun virket hyggelig og interessert første gangen jeg var der, men etterhvert ble hun mer uinteressert. Virket ikke som om hun brydde seg om de tingene jeg stod i. Hun hørte ikke etter når jeg snakket med henne og gav alltid inntrykk av at hun hadde dårlig tid og måtte få meg ut av kontoret så fort som mulig. Hun gav meg ingen hjelp før det gikk så langt at moren min måtte snakke med henne og be henne henvise meg til et sted med kompetanse.

ANBEFALER IKKE

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Tar meg ikke på alvor og vil bli kvitt meg fortest mulig. Henne har vært frekk mot meg flere ganger og svarer meg dårlig og virker veldig uinteressert. Anbefales Ikke på det sterkeste.