Gulskogen legesenter

Vintergt 19 3048 Drammen

• Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Gulskogen legesenter

Anbefaler ikke denne legen

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Byttet til denne legen i fjor pga flytting. Kom fra en veldig bra lege så jeg ble veldig skuffet. Hun virker sur og uinteressert. Hun trekker konklusjoner før jeg er ferdig med å forklare problemet. Jeg har hatt en kronisk sykdom i 15 år og kjenner sykdommen godt, men føler ikke at hun bryr seg om mine betraktninger i forhold til dette. Har nå byttet til en annen lege på samme legesenter og håper det blir bedre.

Ikke bra.

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Har hatt denne legen nesten hele livet, uten at jeg har hatt noe valg, og jeg kan ikke huske at hun noen gang har hjulpet meg med noe særlig. Hun vil nesten ikke høre på det jeg har å si, og bare hopper til konklusjoner uten å vite noe og har alltid dårlig tid.

Dårlig lege

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Har aldri opplevd noe særlig poitivt med henne fra første stund jeg fikk hun som lege.
Hun bare sitter der..stiller ingen spørsmål, virket alltid sur.
Jeg har noen ganger vanskeligheter å prate for meg når jeg er hos lege, så jeg pleier noen ganger ta med min mor..det har alltids gått greit med andre leger, men med henne så gikk det vist ikke. Vi ble sjelt ut og hun var spydig og frekk mot moren min og så ble hun bedt om å gå ut på gangen. Etter hun gikk ut så fikk jeg kjeft og jeg var på nær gråten selv om hun viste jeg sliter litt psykisk. Hun er den værste legen jeg noen gang har hatt! Angrer bare på at jeg ikke skiftet lege tidligere..

Tar seg tid til å lytte til det jeg sier.

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Hjulpet meg videre til sykehus når jeg har trengt det.

Godt fornøyd

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Har gått til denne legen i flere år. Opplever at hun lytter og tar meg på alvor. Har vært gravid, mistet familiemedlem, fått henvisning til psykolog, hatt barnet mitt hos henne, og "vanlig" sykdom. Har blitt tatt ordentlig i mot alle gangene.