Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Bra lege, men...

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Ahlqvist er en opptatt lege. Flink til å hjelpe deg med medisiner, for så og ta de fra deg etter en stund. Sliter ennå etter jeg har vært pasient hos han i flere år. Som tok fra meg mine medisiner som jeg virkelig trenger.

Dr. Hippe er et unikum!

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Dr. Hippe som fastlege siden hun begynte sin praksis ved Hisøy legesenter. Hun er også min manns fastlege.
Dette er en lege av ytterst sjeldne kvaliteter! Hun er faglig svært dyktig, et varmt medmenneske, og hun LYTTER til pasientene. Hun er veldig god både på psykisk sykdom, så vel som somatisk sykdom, og alle deler mellom dette. Vi føler oss trygge hos Dr. Hippe, både barna og oss voksne. Hun har ordnet opp både i akutt sykdom, som kronisk sykdom. Aldri bytter vi henne bort!

Den beste legen

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

Han har tid til å lytte og ta til seg det du sier. Sender deg videre til spesialister ved behov. Han ser deg som menneske.

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Lege som tar en på alvor. Dersom det er gode grunner for det, er det ikke vanskelig å få henvisning videre om det skulle være behov for det.
Driver også med medisinsk yoga som også viser at hun ser hele mennesket, ikke bare diagnosen.

dårligste legen jeg noen gang har hatt frekke folk i resepsjonen

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

etter å ha vært i tlf kø i 19 min så får jeg svar fra ei grinete daqme med null forståelse for logikk eller at folk er forskjellige terningkast 0