Grimstad Kommune Helse og Omsorg

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Grimstad Kommune Helse og Omsorg

Sympatisk og dyktig

Lege: Ronny Skille Skrevet

Svært behagelig fremtreden. Lytter, tar seg tid og er grundig. Bedre fastlege har jeg aldri opplevd.
Føler alltid å ha blitt nøye og godt undersøkt/behandlet . Følger pasienten godt opp. Sender alltid brev med prøvesvar hurtig noe som oppleves bra.
Føler meg heldig som har Ronny Skille som fastlege !

Er nøye og lytter til pasienten

Lege: Ronny Skille Skrevet

Veldig fornøyd. Han lytter til meg og er nøye med utredning. Veldig rolig og behagelig å forholde seg til. Man føler seg respektert og tatt vare på.

Fornøyelig besøk

Lege: Ronny Skille Skrevet

Forklarende, hyggelig og tok seg svært god tid. Følte meg forstått og ivaretatt. Jeg anbefaler han som fastlege.

Våken i timen efffektiv ogr bestdanbefalinger

Lege: Georg Rigadis Skrevet

Etter 10 år som fastlege kan jeg trygt anbefale overlege i helsekjenning.gir de beste spesialister hvist han ikke tar det selv. Ellers et ryddig konto og ryddig person

Tsja

Lege: Ronny Skille Skrevet

Jeg fikk ikke følelsen av at dr.skille hadde så mye medfølelse,mange som går gjennom samlivsbrudd og at jeg ikke er den eneste i verden... men det vet jeg, men det spiller ingen rolle, for hva andre føler har ingenting å si for sorgen og følelsene jeg står oppi. Vi er alle forskjellige.
Følte også at jeg ble sett på som en dum blondine, da dr.skille forklarte meg at den nye kvinnelige legen som starter til høsten og ikke hadde noe med narkotika å gjøre selv om hun hadde etternavnet narkovitch..
Men møte nr 2 var bedre, selv om jeg gjerne ville si noe ting angående første møte. Vi kan alle si dumme ting og undervurder folk.. men i en sorg situasjon må vi aldri sammenlignes.