Grimstad Kommune Helse og Omsorg

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Grimstad Kommune Helse og Omsorg

En lege som bryr seg

Lege: Georg Rigadis Skrevet

Rigadis er et medmenneske og han bryr seg genuint om sine pasienter. Han er rett og slett et eksempel for andre leger. Aldri hatt en lege som han og skal aldri bytte med mindre jeg må. Han er helt fantastisk!

Kunnskapsrik, skaper tillit, lyttende.

Lege: Ronny Skille Skrevet

Ronny Skille er en lege som tar seg tid, selv under tidspress. Positivt er det: Han gir anbefalinger samtidig som han spør: "Hva tenker/ mener du"Skille er den første legen som har ringt meg privat. "Jeg tenker dette er bra for deg. Hva synes du?"
Heldig er jeg som fikk ham som fastlege.

Nøyaktig og følger opp mrd samvittighet

Lege: Georg Rigadis Skrevet

Beste lege jeg har møtt så langt ! Overfører til spesialisthelsetjenesten dersom han ikke er trygg på egen vurdering.

Blandet opplevelse

Lege: Anna Bui Skrevet

Jeg har bare møtt på vikarleger på mine to besøk på lege kontoret. Jeg fikk god hjelp av begge. Av lege sekretærene ble jeg ikke møtt på en god måte verken på telefon eller på kontoret, det ødela mye for meg og derfor har valgt bytte lege kontor. Dette var min opplevelse av vinkjelleren legesenter.

Nøye fastlege

Lege: Ronny Skille Skrevet

Har hatt Dr. Skille som fastlege i flere år. Har nylig byttet, men synes han fortjener en omtale. Selv om han kan oppfattes som ganske monoton, er han en nøye og sympatisk lege. Den eneste grunnen til at jeg bytter er at jeg har fått ny lege vesentlig nærmere der jeg bor, som også skal være veldig flink.