Vinkjelleren legesenter

Storgaten 60, 4876 Grimstad 4876 Grimstad

• Allmennlegespesialist og fastlege
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Vinkjelleren legesenter

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Georg Rigadis Skrevet

Min Fastlege siden jeg bor her. Han er det hva jeg forventer fra en lege! Kunnskapen er på toppen og hele familien føler seg trygge med han som fastlege.

Uansvarlig lege og legekontor!

Lege: Anna Bui Skrevet

Jeg har bytta lege til sandens medisinske senteret siden det er nørmere til hvor jeg bor. Anne Bui sjekket meg nøyaktig når jeg har vært hos henne, jeg er allerede syk den dagen (influensa) og har vært hos hos legevakta og fikk høstesaft vært hos henne for å få noe antibiotika siden hadde kjempe vind ti halsen (jeg er sykepleier selv) så vet jeg hva jeg feiler og hva jeg trenger men kan ikke skrive egen resepte, men hun anbefalte meg til å bare drikke kaldt vann som jeg mener er ikke riktig. Men likevel jeg kan ikke gjøre noe. Hun lagde da sykemelding for meg men herrregud for hun glemte å signere i elektronisk som gjør masse styr fra nav til arbeidsplassen min osv. Ei uke siden etter 2 måneder fikk jeg beskjed at jeg må komme innom på senteret for å bli undersøkt av en ung vikar av henne. Måtte å ta fravær fra min vakt på jobb for å være på den time, er ikke fornøyd med senteret heller, fikk ingen beklagelse for dette hendelse. Vært innom på hennes vikar som har ikke peiling hva som skjer i min sak. Jeg gikk innom når han ropte på mitt navn han mener jeg skal bli undersøkt når kun eneste jeg må gjøre er å Repetere hva som står i data systemet. Han kunne gjørt det på tlf. Også han vil at jeg skal betale på min time. Som jeg vil ikke, jeg sa at dette er deres (legens) feil å ikke signere sykemelding ble sendt elektronisk, jeg måtte ta fravær å kunne komme så skal ikke betale noe. Han ble enig med meg da og skal sende faktura til Anna Bui. Fikk vite fra resepsjon at alle legene er kun vikar. Ung lege anbefalt meg faktisk å finne en annen fast lege siden Anne Bui kommer ikke tilbake, jeg mener at alle legene bør ha god oversikt med system for å unngå ting som skjer. Uansvarlig gjørt synes jeg!

Er ikke fornøyd altså, skal finne en annen fast lege. Liker ikke å bytte fra en til en men er nldt til det når jeg ikke bli tatt på alvor.

Dyktig og grundig!

Lege: Anna Bui Skrevet

Jeg var hos denne legen her forleden og hun var vikar for min vanlige fastlege. Ble imponert. Hun tok seg god tid og undersøkte meg nøye. Hun fremstår faglig kompetent og vi fikk løst mine problemer på en god måte.

Tar ikke pasienters helse på alvor

Lege: Anna Bui Skrevet

Legen skulle sende henvisning angående cøliakiutredning. Hun glemte det og ble syk selv, men ordnet ikke noen andre til å overta jobben. Det tok nesten 3 uker bare får å få sendt henvisningen. Jeg ble ganske frustrert på legen, å min frustrasjon ble respondert med herregud. Ingen lege å anbefale om du vil bli tatt seriøst.

En flott lege

Lege: Ronny Skille Skrevet

Skille har vært min fastlege i flere år og jeg syns vi er heldige som har en slik lege på Evje. Jeg føler meg godt tatt i mot hver gang og syns han tar seg god til meg som pasient, selv om venterommet er fullt. Han er flink til å lytte til pasienten og jeg syns han har en stødig og trygg væremåte. Ikke minst opplever jeg Skille som en faglig dyktig lege som følger opp pasientene sine så godt han kan.
Det eneste negative er de lange ventelistene for å få time, men til gjengjeld er det stort sett alltid mulig å få time på dagen dersom det virkelig haster. Legesekretærene på Evje legesenter er dyktige i jobben sin de og, og er alltid behjelpelige med hva enn det skulle være.