Torget Helsesenter AS

Bragernes torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Helsesenter AS

Good Doctor

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

I have never met such a good doctor. Doctor Lema helped me a lot. I'm undergoing treatment with a specialist and sometimes when I think about our meetings, I feel bad that she had to listen to me. She is very patient and professional. Unfortunately, I moved from Drammen to Oslo so I had to change my doctor. Thank you very much, Doctor, for everything! 💚
Regards!
[Navn fjernet av moderator]

Et mareritt

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Jeg byttet lege til henne men da het henne Maria Jacobsen.
Ringte kontoret for å bestille time noe senere og da ble jeg informert hun hadde byttet navn til Marwa Zubeidi (?) Jeg syns det var litt snodig, men fikk bestilt legetime.
Ved oppmøte til denne timen så ventet jeg lenge på værelset før jeg gikk til luken for å forhøre meg om det var noe forsinkelser. Da fikk jeg beskjed hun ikke var på jobb denne dagen. Skuffende! Værste er at dette skjedde 2 ganger til, så jeg fikk aldri møtt henne.
Underveis hadde jeg kontakt med henne over helsenorge. Var lang ventetid på å fornye faste medisiner, så jeg måtte huske å sende ønske om reseptfornyelser i god tid, minst 5 dager i forveien. Men dette sto det godt opplyst om ved fornyelser på helsenorge, så det var bra.
Så ble det plutselig vanskelig siden hun mente jeg ikke ville komme på time og derfor stoppet hun svare meg på e-konsultasjon å i tillegg stoppet hun skrive ut faste medisiner. Med diagnosen kroniske sterke smerter og andre tilstander som det er viktig at jeg har medisinene i orden ble dette et mareritt! Ringte legekontoret og fortalte jeg trengte snakke med henne, de sendte henne beskjed ang dette så hun skulle ringe meg senere når hun fikk tid. Ble aldri ringt tilbake.. Jeg møtte opp men hun var jo aldri der, så som nevnt etter jeg møtte opp den 3 gangen og hun igjen ikke var der så gav jeg opp og byttet lege med en gang jeg kom hjem.
På helsenorge står det dato for timene jeg fikk utdelt og klokkeslett så jeg har ikke tatt feil vedrørende dette heller.
Måtte underveis gå til privat lege for å få hjelp med de faste medisinene og oppfølging av helsen min.
Føler meg så sviktet og lenge har jeg tenke på å skrive en anmeldelse her men har ikke hatt ork psykisk til dette før nå. Fått god hjelp underveis av pasient og brukerombudet i kommunen, godt å få hjelp ved en sånn ekkel opplevelse jeg var igjennom.

Blid og profesjonell

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med fastlegen min. Hun er svært kunnskapsrik og dyktig, og det er sjelden man finner en lege av hennes kaliber. Vi skulle hatt flere leger som Lema. Hennes evne til å lytte, forstå og svare på mine bekymringer har vært enestående. Jeg setter stor pris på den grundige og omsorgsfulle måten hun alltid håndterer mine helseproblemer på. Hun er fantastisk flink med både meg og barna, og vi føler oss alltid godt ivaretatt og tatt på alvor.

Lite profesjonell og lite med hjelp

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Jeg følte jeg ikke ble møtt med den hjelpen jeg ønsket. Jeg ble ikke møtt med forståelse. Og siste gang jeg besøkte lege skulle jeg fjerne en føflekk og ble lovet ett lite arr som nesten ikke ble synlig. Jeg vurderte å ta laser en annen plass. Men hun betrygget meg med at det ville bli fint hos hun å.
Dette var helt feil. Det ble ett stort og stygt arr som er godt synlig. Føler hun oppførte seg uprofesjonell og ikke helt ærlig når det kom til resultater.

Opplevde ikke å bli tatt på alvor

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Jeg hadde tre dårlige opplevelser hos henne. Ønsker å trekke frem en, der jeg opplevde å ikke bli tatt på alvor da jeg stod under ekstremt psykisk og fysisk press med vold og risiko i jobben, samt psykiske belastninger på privaten. Jeg måtte gå til Dr.Drop in for å bli tatt på alvor. Dr. Omarzae var svært avvisende i kommunikasjonen, og nektet meg blant annet en sykemelding jeg hadde krav på pga. sykdom ut over 3 dager. Jeg har byttet fastlege, og håper ingen andre opplever å bli møtt slik etter meg.