Torget Helsesenter AS

Bragernes torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Helsesenter AS

Styr unna

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Anbefales ikke. Lytter ikke, og er ikke interessert i å hjelpe pasientene. Er blodprøvene fine blir du sendt hjem selv med alvorlige symptomer/plager.

Dyktig lege!

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Blid og imøtekommende og tar deg på alvor. Sammen prøver vi å finne ut av hva som er problemet og de første resultatene etter besøket virker å stemme. En lege som virker å ha mye kunnskap og som prøver å hjelpe.

Omsorgsfull

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Tar det man sier på alvor og følger opp. Som kronisk syk, har jeg hatt noen veldig dårlige opplevelser med tidligere fastleger, men hos Marwa føler jeg meg trygg og ivaretatt.

Dyktig og tydelig

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Lema er dyktig, empatisk og tydelig når det trengs. En lege som tar både pasienten og sin profejson på alvor. Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er kunnskapsrik, hun lytter til deg og handler. Ingen tull med henne.

Ett mote med henne er som overtramp

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Dette har vært den verste opplevelsen for meg, føler meg lite forstått og møtt med lite empati. Når jeg ber om hjelp for enkle medisinske problemer, virker det som om jeg ber om noe ekstremt komplisert. Det er smertefullt å be om assistanse, og jeg ønsker helst å unngå å møte henne igjen, det gir meg ubehag bare å tenke på det.

Jeg føler meg svært sårbar, spesielt når hun er autoritær og ikke møter meg på en myk og vennlig måte i situasjoner hvor jeg trenger støtte. Det føles som om hun misbruker sitt legeembete, og det er nedlatende og arrogant i møtet med en pasient som allerede føler seg skjør.

Jeg har også lagt merke til tidligere kommentarer som deler denne opplevelsen. Det er virkelig synd, særlig fordi Drammen faktisk trenger unge og dyktige fastleger med human og varm tilnærming.