Torget Helsesenter AS

Bragernes torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Helsesenter AS

Imøtekommende og engasjert

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Opplever at Marwa er veldig engasjert og våken. Alltid hyggelig å bli møtt av henne, enten det er meg selv som skal inn, eller barnet mitt. Lydhør, rask og effektiv i jobben. Lite ventetid før en kommer inn til time og opplever at Marwa brenner for yrket sitt.

Herlig og empatisk lege

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Her blir jeg alltid møtt med forståelse og empati, Marwa er utrolig flink til og følge opp og nøler ikke med å henvise for å utelukke ting. Jeg er super fornøyd, og kommer til å beholde henne som fastlege i familien.

Empatisk

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Dette var mitt første møte med Lema, hun kunne ikke hjelpe med alt jeg hadde på hjertet, men var empatisk og lyttende og gjorde så godt hun kunne. Alt i alt stod hun fram som en solid lege.

Utrolig dyktig fastlege

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Jeg er svært imponert over hennes ferdigheter. Hun er en dyktig lytter og gjør sitt ytterste for å sikre at jeg har det bra, og at mine behov blir tatt på alvorlig.

Lite tillitsvekkende

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Under første time på 20 min fikk jeg ikke sagt så mye om min helsesituasjon. Jeg bestilte resepter på fastmed som jeg ikke ennå har fått resept på 3 dager siden. Virket som om hun ikke visste noe særlig om meg. Brukte 17 min på å prøve å få resept uten nytte.