Torget Helsesenter AS

Bragernes torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Helsesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mustafa Shaker Jassem Skrevet

Setter seg godt inn i sykdomshistorikk.. Lyttende og forklarer godt. Opplever legen som grundig i undersøkelser og henviser raskt videre når nødvendig. Veldig fornøyd med legen, føler trygghet og at jeg er godt ivaretatt..

Dårlig fastlege

Lege: Mustafa Shaker Jassem Skrevet

Er helt enig i kritikk skrevet 13 desember,han lytter ikke til sine pasienter. Har aldri opplevd å bli verre behandlet enn hos denne legen. Styr unna. Dårlig fastlege.

Lytter ikke, leser ikke sykdoms historikken

Lege: Mustafa Shaker Jassem Skrevet

Styr unna.Han lytter ikke og følger kun rettings linjer fra nav sier han.leser ikke sykdoms historikk. ( fikk han som ny lege i mai)Ta konklusjoner før man har fått snakket ferdig.Gjør seg ikke kjent med pasienten. Alltid forsinket. Sist var han forsinket i 40 min grunnet data problem . og startet samtalen med å si at vi hadde dårlig tid , da noen av personalle skulle ta lunsj og han hadde andre pasienter .fikk ikke 10 min engang ,og betalte full pris og ingen hjelp. Viste ingen forståelse og henviste bare at jeg selv måte søke hjelp hos nav, da det ikke var anbefalt å være 100% syk fra jobben grunnet psykisk påkjenning ,så han kunne ikke hjelpe meg.og han mente at jeg ikke kunne ha senskader/hodepine fra en hjernerystelse ( enda jeg går til behandling for det. og brukte 3 mnd før j kunne være litt ute blandt folk , 9mnd før jeg kunne gå selv i trapper ) Da MR bildene var fine. Og jeg måte selv finne ut hvordan jobben kunne tilrettelegge for meg. Gikk gråtende ut av kontoret. Fikk ingen avtale for oppfølging .Bytter så fort jeg kan.

Dyktig, god lege

Lege: Mustafa Shaker Jassem Skrevet

Opplever han som dyktig og en som ser pasienten sin. Jeg har fått veldig god hjelp med både migrene og psykiske plager. Hadde en time der jeg ble kun lyttet til helt til jeg var ferdig,og da merket jeg også hvor godt han hadde lyttet. Hjelpsom med henvisninger og følger opp ved sykemelding. Jeg er veldig fornøyd. En trygg, god lege.

Stort forbedringspotensial

Lege: Mustafa Shaker Jassem Skrevet

Opplever denne legen som lite imøtekommende, usympatisk og stresset og han har sviktende kunnskap på noen områder; han fortalte at mitt legemiddel IKKE hadde noen bivirkninger..! ALLE legemidler har bivirkninger og det viste seg at mitt også har det - som opplevd og i tråd med informasjon i legemiddelpakken. Han lytter ikke, når jeg forsøkte å forklare avbryter han og konkluderer. Ser ofte på klokken og det skjønner jeg, her må man vente lenge på venterommet - opptil 50 minutter. Når tiden gikk ut og jeg bruket 4 minutter mer enn satt opp, legger han på prisen. Anbefalte meg å bytte fastlege fordi han ikke fikk alle opplysninger fra journalen. I det hele tatt en svært negativ opplevelse, her er det et stort forbedringspotensial.