Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Tapt seg

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Virket interessert, forståelsesfull, dyktig og grundig før. I det siste har hun kommet med stygge, sårende og nedlatende kommentarer.
Føler meg ikke hørt. Blir møtt med nærmest sinne (og utålmodighet) over at jeg kommer dit allerede før jeg får presentert grunnen for legetimen. Mulig lei og overarbeidet, men det blir spekulasjoner.
Uprofesjonelle utsagn iallfall! Veldig vonde opplevelser der de siste gangene.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Lege Nina tok over etter Kjell Johannessen som fastlege og følger tradisjonen som han sto i med å se «hele meg». At sinn og kropp spiller sammen. Og tenk, å huske hele min historie og helseproblem for hvert møte! Utrolig! Stoler fullt ut på hennes medisinske vurderinger!

Uprofesjonell

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Ble møtt av en lege som virket nedlatende og ikke var interessert i å høre på min problemstilling.

Hun skulle gjøre undersøkelser, som ble gjort på en måte som føltes svært ubehagelig.

Virket som det var om å gjøre å få meg ut døren snarest mulig, hadde i tillegg sittet lenge og ventet på timen.

Kan håpe det kun var en dårlig dag fra legen sin side.

Grundig og forståelsesfull

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Toril er en fantastisk lege som alltid tar meg på alvor. Hun tar seg alltid god tid til meg, og er lyttende, forståelsesfull og empatisk.

Trygg og kunnskaps rik

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Rolf har reddet livet mitt 2 ganger. Han er dyktig og følsom og menneskelig. Alltid smilende og bli. Og han lytter til deg.