Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Meget kompetent fastlege

Lege: Jon Christensen Skrevet

Dr. Jon Christensen Dyktig lege som henviser ved behov og i tillegg empatisk person som ser sine pasienter og man møtes med respekt Vært min fastlege uansett hvor jeg har flyttet/ bodd siden 1999. Kommuniserer kjapt digitalt og tar seg tid på time ved behov

Koselig kar

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

Kan alltid hjelpe meg med problemet. Trygg og klok å snakke med. Har vært min fastlege fra ordningen ble opprettet. Før det var hans far legen min.

Litt brå, men kunnskapsrik

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Said Tutunchian er effektiv og kompetent. Men kan oppfattes som brå og krass i kommunikasjonen.

Hvis du er på utkikk etter en kompetent og flink lege, og ikke er like opptatt av hvordan de kommuniserer, så er han et bra valg.

Men om du ønsker en fastlege som i tillegg kommuniserer taktisk, og fremstår som empatisk, så må man dessverre lete videre.

Jeg kan derfor anbefale Said til pasienter med fysiske lidelser. Men om man har psykiske lidelser, så kan det være lurt å oppsøke en lege som er litt varmere i kommunikasjonen.

Omtenksom og god lege

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Bekymret og klar til å hjelpe Rask tilbakemelding på spørsmål, forskning og resultater fra spesialister.Jeg anbefaler

Hastig og litt brå

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Jeg opplever ham som hastig og litt brå. Han prater fort og hektisk, hører ikke alltid etter hva du sier, ser mye i skjermen, vil ha deg ut av kontoret raskest mulig.På samme tid tror jeg han er meget kompetent, og han skal ha honnør for å svare raskt på Helsenorge. Jeg skulle bare ønske han viste litt mer omsorg og interesse.