Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Fantastisk fastlege

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

Faglig dyktig, imøtekommende og trygg. Han er alltid presis, samtidig som det aldri føles travelt når man er inne hos ham. Forespørsler om resept og/eller e-konsultasjoner besvares alltid raskt. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og kreativ til å finne gode løsninger!

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Kunnskapsrik lege jeg sterkt kan anbefale! Bryr seg ordentlig om pasienten og følger godt opp

Kan være 2-3 ukers ventetid

Trygg og grundig

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

Knut er sånn passe laidback; han tar tak i de problemene du kommer med, samtidig som han tar et skritt tilbake og ser på helheten. Han henviser gjerne, er grundig i sin gjennomgang av medikamenter og oppfølging av nye pasienter, og har stålkontroll på seg og sine.

En tillitsvekkende og trygg fastlege.

Hun så meg aldri

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Hadde denne fastlegen for noen år siden. Jeg måtte bytte lege for å få hjelp. Jeg var utbrent men ble aldri sett eller hørt med det som problem og årsak for alle de plagene jeg slet med da. Hun tok seg aldri tid til å lytte, opplevdes som hun stresset med å avslutte hver time raskets mulig. Likevel oppfordret hun til å komme igjen «om problemet vedvarte», men neste time ble akkurat samme hastverk. Jeg rakk aldri å si mer enn et stikkord før hun tok over, gjorde en test, gav et råd og signaliserte at timen var over.

Verdens snilleste og mest omsorgsfulle

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Jeg byttet fastlege og har hatt Ingrid i snart 4 år nå. Hun er den første fastlegen jeg har hatt som gir meg inntrykk av at hun virkelig bryr seg om meg og hun hjelper meg alltid med hva enn det er (fra fysisk til psykisk). Hun er virkelig god i sitt fag og er bare virkelig veldig veldig snill.