Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Flink til å ta på alvor

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Opplever ofte å ikke bli tatt på alvor av andre leger- men han er den første som tok symptomene mine som mer enn "stress" og fikk satt en diagnose på det.

Tjah

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Hadde han som fastlege i en overgangsperiode. Veldig hyggelig og sånn innerst inne i alle fall opptatt av at jeg skulle ha det bra. Følte dog litt problemer med å nå fram med det jeg rent faktisk sleit med. Tar uforholdsmessige mengder av blodprøver (fire-fem rekvisisjoner, minst 8 glass ble tappet). 3 tettskrevne sider med prøveresultater i posten. Kun skriftlig info om noe som var ute av lage, og resept på nødvendig behandling. En over ti år gammel diagnose som er avkreftet og strøket, dukket plutselig opp på blodprøverekvisisjonene. Dette vekker ikke tillit. Men mange liker han tydelig, for det er fælt lange ventetider på han. Jeg måtte ikke skjelden finne meg i å bestille akuttimer og komme inn til andre leger ved Humana. Nå har jeg byttet både lege og legesenter.

God lege

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Tar seg tid og virker som hun har god oversikt over hvor en henvisning skal sendes hvis hun selv ikke har kompetanse på skjeldne sykdommer som trenger spesialist utredning

Superhyggelig vikar!

Lege: Hilde Voie Skrevet

I min tid på lista til dr.Voie har jeg bare møtt på hennes vikar, dr. Jorunn Hjertvik. Dr. Hjertvik er superhyggelig, effektiv og to the point. Hun ordner opp med henvisning til andre hvis det trengs. Anbefales sterkt! Det er svært fristende å følge etter henne hvis hun får seg egen fastlegeliste etter hvert!

Meget hyggelig og energisk ung lege

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege en stund. Flyttet til Bærum fra Oslo i 2009. Der brukte jeg nesten kun private leger fordi fastlegen ikke fungerte. Fordi jeg trengte en resept sjekket jeg opp fastleger nær Sandvika. Og han hadde plass. Den tiden har jeg vært både sykemeldt på grunn av skade og operasjon og i rehabilitering samt tilbake i arbeidslivet. Synes at han har vært en god støtte og han hører på sine pasienter. Det er mulig å diskutere med han. Siden han er forholdsvis ung lege vet han mye om fremskritt innen medisin. Liker også Humana legesenter og blir nok værende hos han mens jeg bor i Bærum.