Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Fornøyd

Lege: Morten Opås Skrevet

Ser på meg og ikke i PCn.Lytter. Jeg føler meg trygg på at han gjør det som er nødvendig. Men har noen ganger måttet vente opptil 2 uker på time og det synes jeg er for lenge. Men jeg har sjelden ventet mer enn 5 minutter på venterommet. Fornøyd med han men vil gjerne komme til fastlegen også når det haster i stedet for å komme til andre

Anbefaler ikke denne legen hvis du vil ha et svar på noe

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Jeg har brukt Torgeir ved flere anledninger for et par år siden. Han har aldri vært vår fastlege, men Humana har en fin ordning som gjør at du kan få time samme dag på deres legevakt dersom fastlegen ikke har ledig og det haster. Problemet til Torgeir er akkurat som en annen tidligere beskriver. Han er vag, har problemer med å stille helt basis diagnoser, og det virker rett og slett som han ikke tør uttale seg om noe fordi han er redd for å ta feil. Jeg håper bare at dette vil endres seg med tid og erfaring.

Sikkert en bra lege, men humanas system ødelegger...

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Jeg har brukt Humana i ca 4 år. Jeg har relativt høyt sykefravær, men har utrolig nok bare vært hos fastlegen 1 gang( av ca 20 ganger). Dette skyldes systemet til Humana. Du får en fastlege, men det må det bestilles time. De har i dag ca 3 ukers venteliste. De har imidlertid en type legevakt ordning for kunder hos Humana. Er du øyeblikkelig syk kan man få time der. Problemet er at man da sjeldent eller aldri får sin egen fastlege. Jeg kan ikke ringe og si at jeg er syk og godta at jeg må vente i 3 uker på at jeg skal få time hos fastlegen min da. Beklager Humana, men dette systemet virker ikke.

Svært god

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Lytter, empatisk og interessert. Støtter og følger opp pasienten hele veien. Virker å ønske det beste for pasienten og hjelpe ham/henne. Kan være noe ventetid på venterommet.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Veldig lett å snakke med. Han lytter til sine pasienter og tar dem på alvor. Gjør virkelig det som trengs for å hjelpe pasientene sine. Har aldri møtt på en bedre lege enn han!