Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen
Veldig flink og hyggelig
Tannlege: Astri Bjerke Syversen SkrevetAstri har vært min tannlege i mer enn 10 år, siden hun holdt til i Holmboes gate. Jeg er meget godt fornøyd. Hun er alltid presis, informerer veldig bra og er hensynsfull og dyktig.
Veldig pent og rent kontor. Hyggelig resepsjon.
Profesjonell og dyktig
Tannlege: Hanne Kleven Ingstad SkrevetHer har jeg følt meg 100%trygg og med virkelig god oppfølging.
Blir tatt på alvor og forlater stedet med et smil :)
Jeg kom inn på hastetime med en katastrofal skade, hun visste akkurat hva hun skulle gjøre, hun utførte akuttbehandling med kirurgi.
Her føler du deg trygg
Tannlege: Gabriel Lorenzo Morales SkrevetHar vært pasient hos Gabriel Lorenzo Morales i mange år, Han er svært dyktig, nøye og flink til å forklare hva som bør gjøres. Du føler deg veldig trygg, og i tillegg er han veldig dyktig. Kan anbefales på det varmeste.
Kommer aldri til å bytte tannlege
Tannlege: Merete Horn Larsen SkrevetMerete er effektiv, dyktig og ikke minst utrolig hyggelig og beroligende på pasientene sine. En fryd å gå til henne selv om man tidligere aldri har vært glad i tannlegebesøk. Har selv gått til henne de siste tre årene, og konvertert både samboer, venner og familie til å bli faste pasienter hos henne, og de er alle like fornøyde som det jeg er. Om jeg noensinne flytter kommer jeg til å reise langt for å fortsette å gå til Merete.
Colosseum tannlegeklinikk på majorstua er også lett tilgjengelig, flotte lokaler og veldig lettvint med booking og innkalling til nye timer. Topp karakter!
Konsultasjon: Valg av Bro, implantat eller "krone på stift"
Tannlege: Sadia Nazir Khan SkrevetSeint "oppmøte" fra spesialisten. Dårlig på kommunikasjon. Svarte unnvikende på spørsmål, men var veldig fiksert på broløsning uten å forklare/ begrunne fordeler, ulemper, usikkerheter, risiki etc for kostnader på ca kr 40000. Jeg hadde ubesvarte spørsmål, da jeg måtte forlate en amputert konsultasjon. Spurte da om jeg kunne ringe i etterkant. Jeg fikk til svar at jeg kunne ringe resepsjonen for å betille ny konsultasjon. Jeg ringte sentralen en halv dag seinere for å bestille en slags "second opinion". Vedkommende på telefon var som alltid særdeles hjelpsom og leste uoppfordret opp fra journalen. Der sto skrevet alt jeg lurte på veldig avklarende, som spesialisten ikke tok seg tid til å informere meg om. Spesialiten sparte seg kanskje ett minutt, men kostet meg kanskje en halv dag i bortkastet tid og undersøkelser på internett og mine tilnærmet bortkastede kroner 2395. Jeg søker nå annen tannlege der jeg er villig til å bruke mine kr 40000