Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Det mest fantastiske gynekolog besøket jeg har hatt.

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline Becker er en av de mest dyktige legene jeg har møtt. Som en litt bekymret pasient har jeg egentlig syntes gynekolog besøk har vært litt skummelt og ubehagelig. Caroline ga meg en enorm trygghet, og var fantastisk morsom. Caroline var profesjonell og veldig dyktig. Jeg syntes dette var ett av de beste opplevelsene jeg har hatt hos både gynekolog og hos leger generellt.

Dyktig og super oppfølging

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline er en utrolig dyktig lege med god erfaring og vurderingsevne. Hun ivaretar, lytter og er utrolig empatisk. Hun har hjulpet meg gjennom utredning av endometriose og tvilte ikke på meg en eneste gang. Takket være henne fikk jeg rask operasjon og har mye bedre livskvalitet i dag.

Åpenhet og service

Lege: Leif Pål Kristiansen Skrevet

Direkte og hyggelig. Lett å prate med og flink til å komme med nye løsninger. Fikk også god informasjon.

Ekstremt dyktig

Lege: Børge Davik Skrevet

Etter bare en konsultasjon visste jeg at Børge var legen jeg ønsket å operere hos. Han viste høy kompetanse og forståelse for det jeg ønsket - det er jeg idag evig takknemlig for. Tusen takk for en god opplevelse og et kjempe godt resultat!

Empatisk og dyktig

Lege: Øystein Henske Flatebø Skrevet

Dyktig og empatisk lege. Forklarer diagnosen og behandling på en enkel måte. Anbefaler på det sterkeste.