Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, karkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med toppmoderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære.

Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen brystkirurgi, figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging, fjerning av hudoverskudd etter vekttap, i tillegg til intimkirurgi og ansiktskirurgi slik som panne- og øyenbrynsløft og øyelokkplastikk. Kirurgene på Akademikliniken har særegen kompetanse på brystkirurgi, intimkirurgi og kirurgi etter store vekttap. I tillegg til plastikkirurgi tilbyr de også kirurgi av åreknuter utført av Dr. Thomas Nyheim.

Akademikliniken har hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjon-, laser- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Hyggelig og dyktig

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Jeg opplevde Ine som imøtekommende og hyggelig, tydelig i kommunikasjon og viktigst av alt, veldig dyktig. Jeg er svært fornøyd med resultatet av operasjon.

Svært dyktig

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Ine Mørk er en utrolig dyktig og sympatisk kirurg jeg ikke kan få anbefalt nok. Er veldig fornøyd med resultatet, og ville uten tvil valgt henne igjen.

Mette Haga

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg anbefaler Mette Haga på det sterkeste. Jeg brukte lang tid på å finne en kirurg som jeg følte meg trygg på. Mette er veldig lyttende og flink til å se hva som passer din kropp best. Er så fornøyd med hele prosessen og resultatet ble så bra.

Trygg, perfekt resultat og god oppfølging

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Kom til Ine for konsultasjon ang smerte i ene brystet. Viste seg at ene kapselen fra tidligere brystforstørrelse hadde snudd seg etter to svangerskap og amming, så lå feil vei. Vi ble enige om å bytte ut protesene mine til en annen type + opp i strørrelse.
Godt ivaretatt på operasjonsdagen, både før og etter.
Føler meg ekstremt godt ivaretatt, trygg og fikk resultatet jeg ønsket meg. Ine er absolutt en trygg og fantastisk kirurg!

Trygg og høyt spesialisering

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg er helt fornøyd med alt jeg ble behandlet for.
Kirurgen er seriøs og snakker sant.
Hun er snill, smiling og utrolig flink!