Grevens Legekontor DA

Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Grevens Legekontor DA

Sympatisk og forståelsesfull

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Ofte er leger opptatt med pc-skjerm, og lite øyekontakt, men dr.Gjeldstad lytter og er oppmerksom på hva pasienten sier. I tillegg er mitt inntrykk en kunnskapsrik allmennpraktiserende lege som SER pasienten.

Trygg og empatisk

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Gjelstad er en fantastisk lege etter min mening. Han både lytter, trøster, forstår, tar deg på alvor og forsøker å finne best mulig løsning. Hele familien har byttet fastlege til han, de er av samme oppfatning som meg selv.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marianne Meier Ødegård Skrevet

Dyktig og har tydelig faglig innsikt. Nøye gjennomgang, og er opptatt av at pasienten forstår budskapet hennes.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Dr. Gjelstad har jeg hatt som fastlege snart ett år samt tidligere vært hos han som vikar for min fastlege.
Jeg opplever Gjelstad som en som lytter og han har alltid lest seg opp på journalen min før timen. Sitter sjelden på pc når jeg er der, men har stort sett hele tiden blikkontakt noe som føles fint - at man blir sett og hørt.
Opplever han som veldig dyktig, og det han ikke finner ut av selv sender han meg videre på, gir seg ikke.

Kan være lang ventetid på telefon, men opplever personalet som veldig hyggelig og at de forsøker å finne løsninger.

Lyttende og trygg

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Fantastisk dyktig lege, tar seg tid og spør alltid «var det noe mer» ved enden av timen. Gir seg ikke før problemet er løst, og er interessert i å komme frem til bedt mulig løsning for meg.
Dog er helsesekretærene er svært arrogante og jeg føler meg lite møtt i telefonen og føler meg ofte til bry..
Meget lang ventetid på ordinære timer.