Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Fornøyd!

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Jeg har aldri før opplevd god kontakt med en lege, men når jeg kom til Hedda følte jeg meg ivaretatt. Det er ingen problem å komme med "dumme" spørsmål, og varierte problemer, hvis hun er i tvil sjekker hun opp temaet umiddelbart. Hun beskriver også hvorfor ting er som de er, og hvorfor hun sier det hun sier. Jeg føler at hun bryr seg om meg som pasient, og hun har flere ganger uttrykt at hun er fornøyd med min innsats i å selv finne løsninger på problemer. Når jeg går ut fra legetimen har jeg fått svar på alt jeg lurer på, og Hedda går ofte dypere inn på spørsmålene mine enn jeg hadde forventet. Betryggende :)

Jeg har fått vikar for henne en gang (svangerskapspermisjon), og også hun var helt super! Ellers kan det være ganske lange ventetider for å komme inn til henne, men det har sjelden vært et problem for meg. Jeg vet rett og slett ikke hva hun kunne gjort bedre :)

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

God å prate med. Han tar ting alvorlig. Har en lett og personlig tone uten å være innpå privat livet til andre.

En lege som gjør jobben sin

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg ble møtt med et håndtrykk og en hyggelig hilsen, Arnfinn lyttet til det jeg hadde å si, og svarte på det. Jeg følte meg tatt på alvor og han gjorde det jeg kunne forvente, undersøkte og konkluderte. Vi var innom mange ting på kort tid. Det som kan bli bedre er å vise interesse da dette var min første time med denne legen.

Dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Petter Olberg Skrevet

Legen tar deg på alvor og hører på det du har å si. Lytter, viser forståelse, og har god peiling. Har anbefalt denne legen til familie.

Veldig bra lege

Lege: Petter Olberg Skrevet

Olberg tar pasientene på alvor. Han er en lyttende lege og tar probleme dine på alvor. Han tar seg tid til å svare godt på spørsmål. Han jobber også på øre, nese, hals på St. Olav, som har kommet godt med når jeg har hatt problemer i den gata.