Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Styr unna

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Som å snakke til en vegg. Altfor kjapp til å skrive ut medikamenter fora n å finne den egentlige årsaken til problemet. Ubehagelig vesen og stresser seg gjennom timen. Styr unna...

Great MD

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

I have been her patient for years now, indeed since she started at Din Doktor. I have been there many times over the years and I had consultations with her and with her vikars, I have had not a single bad experience. She (and her substitutes) was (were) always nice, attentive and provided the care and follow up I needed.

Utrolig kompetent og ivaretakende!

Lege: Carine Hyll Skrevet

Hyll har vært vår fastlege i 4-5 år, hun er flink, nøler ikke med å henvise videre ved behov, en god samtalepartner, moden, forklarer komplekse ting slik at vanlige folk forstår, til og med barna. En lege jeg har stor tillit til. Ikke arrogant, men har møtt oss på en veldig fin måte.

Verste legen jeg har hatt

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Han har null forståelse av psykisk sykdom, og er totalt uinteressert i det du har og si. Gir deg heller bare noe antidepressiva og sender deg hjem enn å sende en henvisning til behandling. Anbefales virkelig ikke om du har en historie med psykisk sykdom.

Suveren lege!

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Aaste kan ikke roses nok; Min opplevelse er at dama er en SUVEREN lege! Føler alltid at jeg blir tatt på alvor, hun lytter samt stiller de riktige spørsmålene. Hun er saklig og konkret, setter i gang tiltak, samt holder det hun lover. Ikke minst er hun utrolig blid og utfører helsehjelp på en meget tillitsskapende måte. Tusen takk!