Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

God Fastlege

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Det er lett å få time hos Din Doktor AS. Meget god dialog med fastlegen. Han er klar i tilbakemeldingene. Legekontorert er godt organisert.

Rettferdig - DYKTIG

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Doktor Nordstrand - har vært min fastlege de siste 10 år. Jeg har vært der for stort og smått - Dette er en fagmann som er løsningsorientert, og arbeider for nettopp det. En løsning for mitt problem. Ikke noe pjatt - men på ballen.

Alle konsultasjoner oppleves som svært grundige og profesjonelle. Han, går også lengre enn hva som kunne forventes for å sikre at konklusjonene som blir fattet er til det beste for meg.

Går ikke til min fastlege for en samtalepartner - men for å få hjelp til sykdom.

Dette er fastlegen for deg som ønsker en faglig dyktig LEGE med mye ekstra tilleggs utdannelse.

Anbefalt.

Aner ikke hvem hun er

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Dette handler ikke først og fremst om legen, men om legekontoret. Jeg har de siste 3-4 årene kanskje vært til legen 1 gang i året i snitt, med ulike "småproblemer". Og jeg har aldri møtt Hedda Fiske.
Jeg har i tillegg møtt en ny person hver gang.

Legekontoret forøvrig har hyggelige mennesker på jobb. Men føler at det blir problematisk å etablere et lege/pasientforhold når legen ikke er tilstede.

Vurderingen er altså gjort på bakgrunn av at jeg aldri har hatt kontakt med den samme legen på legekontoret. Ikke fordi jeg synes fastlegen har gjort en god/dårlig jobb, da jeg ikke kam si noe om det.

Har forøvrig byttet legekontor utelukkende pga. dette.

Lite fornøyd

Lege: Petter Olberg Skrevet

Vanskelig å bli forstått og hørt. Virker som Dr.Olberg kvier seg til å henvise videre når han ikke finner årsak til plager.
Særdeles dårlig kundeservice fra resepsjonen, er ikke-eksisterende.
Har byttet fastlege.

Ovenfra og ned holdning

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hatt denne legen i mange år, men møtes stort sett av vikarer. Sist jeg var hos henne var en forferdelig opplevelse og jeg har sjeldent følt meg så "liten" som når jeg gikk ut fra timen. Har derfor stort sett gått på aleris de siste årene. Nå har jeg endelig byttet fastlege og håper på bedre efraringer!