Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Anbefales på det sterkeste

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Jeg opplever Aaste som svært imøtekommende, hun starter alltid timen med å spørre hvordan jeg har det. Hun snakker til meg, og sitter ikke å stirrer på skjermen. Jeg er av typen som kvier meg for å gå til lege, men Aaste tar alltid knekken på den "jeg-har-ikke-alvorlig-nok-problem"-følelsen med å være blid, løsningsorientert og saklig. Føler meg svært godt ivaretatt.

I tillegg synes jeg det har vært enkelt å få time. Hvis jeg har trengt det, har jeg alltid fått samme dag. Jeg ser at legene har mye å gjøre, det er alltid mye folk på venterommet, men dette gir ikke Aaste uttrykk for under timen. Hun er tilstede, bra!

Flink og hensynsfull

Lege: Petter Olberg Skrevet

Jeg har hatt Petter Olberg som lege gjennom avd øre-nese-hals ved st. Olavs. Jeg er meget fornøyd med hvordan han behandlet meg som pasient, spurte mye underveis for å forsikre seg at alt var bra og tok hensyn til meg som pasient. Flink til å forklare nærmere hva det dreide seg om og hva som skulle skje i operasjonen.

Empatisk lege som yter mer enn en kan forvente

Lege: Carine Hyll Skrevet

Carine er fastlegen til hele familien (3 stk) og vi har brukt henne i snart 10 år. Hun er god til å sette seg inn i pasientens problemer og oppleves nesten som en venn av familien. Ut over å yte gode lege-ytelser har hun også bistått oss på en veldig konstruktiv måte når vi har opplevd NAV som urimelige eller vanskelig tilgjengelige. Mer enn man kan vente vil jeg anta. Vi har opplevd å få vikar noen ganger, men jeg tar gjerne en vikar av og til hvis det betyr at fastlegen min etterutdanner seg. Det har vært noen forglemmelser med papirarbeid, jeg vet ikke om dette ligger på Carine eller administrasjonen. Parkering kan være en utfordring nå som mange p-plasser i området er borte.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Jeg føler at Hedda virkelig hører på meg, og bryr seg om meg som person. Hun tok tak i flere problemer andre fastleger ikke har gjort.

Full tillit til legen 'min'.

Lege: Carine Hyll Skrevet

Trygg